vars köpa belägg om man vill ha dom fort?

TALLE

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
ZX-6R - 98
Nån som har nått tips på var man kan köpa belägg om man vill ha dom snabbt? tänkte byta packboxarna i helgen o skulle helst vilja ha dom innan men det är nog omöjligt.. men måndag eller tisdag måste ju vara möjligt.. finns inga hemma i den här stan o ska det beställas så kommer det typ i slutet av nästa vecka.. :arsele

TALLE skrev:
Nån som har nått tips på var man kan köpa belägg om man vill ha dom snabbt? tänkte byta packboxarna i helgen o skulle helst vilja ha dom innan men det är nog omöjligt.. men måndag eller tisdag måste ju vara möjligt.. finns inga hemma i den här stan o ska det beställas så kommer det typ i slutet av nästa vecka.. :arsele

Hör med Addemoto i Skåne,visst lite långt bort från dej men kanske med lite tur så har de grejorna hemma o kan skicka det förhoppningsvis direkt om du tjattar lite på dem.
Länk: http://www.addemoto.se/
Lycka till!

Det är nog bara att ringa runt till alla handlare du kan komma på, någon har det säkert hemma. Jag vet inte om du kan jaga upp LELLES såpass att de skickar dem med en gång, men de borde ha hemma.

PMR skrev:
Det är nog bara att ringa runt till alla handlare du kan komma på, någon har det säkert hemma. Jag vet inte om du kan jaga upp LELLES såpass att de skickar dem med en gång, men de borde ha hemma.

lelles hade slut :fatta!

Belägg

Prova mekonomen dom säljer EBC belägg.
Jag kör på "Greenstuff" modelen och är nöjd med dom.

Jag har en hel hög bromsbelägg som du skulle kunna få billigt. Dom har gått lite grann men mer än hälften är kvar.

Benny SSCC skrev:
Prova mekonomen dom säljer EBC belägg.
Jag kör på "Greenstuff" modelen och är nöjd med dom.

mekonomen??

Brukar dom ha hemma? har inte dom bara bil grejer?

känns skumt att handla hos dom när jag jobbar på ett konkurerande företag här i stan.. haha :yoparty

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back