Varningstriangel i MC-storlek

Dr. Moto

Ambitious but rubbish
Gick med
24 Jul 2008
Hoj
Honda
Någon som vet var kan man köpa en varningstriangel som kan vikas ihop nog för att få plats i cutsen?

Vågar man fråga vad du ska ha den till :gnissla Känns ungefär som att man också skulle montera vindrutetorkare på sin hoj som har kåpaglas :tungan

Nu hjälper detta kanske inte TS så mycket, men jag har tidigare sett en skön lösning i Tyskland.

Det är helt enkelt ett vitt hjälmfodral med en röd triangel på.

Har sökt igenom webbshopparna Louis.de och polo-motorrad.de utan resultat.

Nu hjälper detta kanske inte TS så mycket, men jag har tidigare sett en skön lösning i Tyskland.

En sån har jag, köpt på plats av Louis i Hamburg! :yoparty

har också en sådan fast fick med den i en rygga som man fick med när man köpte olja från Motul:yoparty

Varningstriangel till hojen låter konstigt när man för det mesta kan kan baxa undan hojen till en säker plats utanför körbanan.

Jag kan bekräfta att Louis i Tyskland säljer hjälmöverdraget som ser ut som en varningstriangel. Har som sagt inte hittat i webshopen, men i Hamburg finns de på Louis Gigastore.

Vågar man fråga vad du ska ha den till :gnissla Känns ungefär som att man också skulle montera vindrutetorkare på sin hoj som har kåpaglas :tungan

:vaNä!

kan nästan tro att TS kör HD :D

nya hojar har varningsblinkers :tummenupp

Kör Honda, utan varningsblinkers. Syns dom bra när man står bakom ett krön eller skarp kurva?

Varningstriangel till hojen låter konstigt när man för det mesta kan kan baxa undan hojen till en säker plats utanför körbanan.
Man kan krocka med andra objekt eller för den delen behöva markera någon annans olycksplats.

Jag kan bekräfta att Louis i Tyskland säljer hjälmöverdraget som ser ut som en varningstriangel. Har som sagt inte hittat i webshopen, men i Hamburg finns de på Louis Gigastore.

Jag letar vidare.:tummenupp

Olycka förra veckan. hojen som gick omkull finns längre fram i kurvan.

Svårt att baxa undan 8 hojar över räcket samt vi stod helt dolda om man kom in i kurvan som är lång.

Saknade en triangel här faktiskt även om ingen snodde hojen som stod och blinkade 100m innan kurvan.

Skall fixa ett hjälmöverdrag med triangel utifall jag råkar ut för nått sånt här när jag kör själv och hojen ligger i vägen. Killen som körde klarade sig "ganska" bra med bara nyckelbensfrakturer.

Louis-länk

10001050_490_KL.JPG

Back