Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nypan83 skrev:Se upp bara... läste på ett amerikanskt forum att klarlacken låg över varningstexten.
Men med tanke på detta vet jag inte hur faen han fick loss den. Men han kanske inte var sååå smart.
/Bye
så jag har inte orkat ta tag i den andra hojen än Bazooka skrev:1777078kan ju vara för den var ny? annars så klibbar det som fan..
fan
.altså så gjorde mina me... men de sissta gick skit bra.. tjejen fick bort dem direkt, medna för mig så sprack dem.. men jag tog hårfön så man inte skadar lacken... ha tålamod det går fint..!!!Fredr28 skrev:2111348På min klibbar det inte, det är snarare som om den djävla etiketten var av sten. Efter några minuters slit så "spricker" en liten bit på 1x1mm loss, sitter somfan
.
Det lustiga är att jag skulle precis skapa en tråd för att fråga om man vågar använda varmluftspistol på tanken och så hittar jag denna![]()
Fredr28 skrev:2111348På min klibbar det inte, det är snarare som om den djävla etiketten var av sten. Efter några minuters slit så "spricker" en liten bit på 1x1mm loss, sitter somfan
.
Det lustiga är att jag skulle precis skapa en tråd för att fråga om man vågar använda varmluftspistol på tanken och så hittar jag denna![]()

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |