Varning!

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Köp inte från FC-Moto.de om du inte vill chansa.

Beställde Ett Berikställ från dem i Februari och det dök upp i Fredags 13/7 äntligen...
Årets modell är Svart och Vitt och kostar 610 € + frakt. Väntar och Vänta och Väntar... Tillslut ringer de och undrar om jag fortfarande är intresserad *Wehooo*. Självklart svarade jag. Sen på fredagen så kommer det tillslut och jag märker att det är förra årets model som är Svart, Grå och Vit. Som jag kunde köpa på mc mässan för 500 €
Ringer tillbaka till dem och de säger att det är årets modell, fast den inte stämmer på bilden. Orka hålla på. De kunde ha informerat mig när de ringde och sagt att det är inte samma ställ som på bilden. Nä inte det. nu skall man böka och hålla på skicka tillbaka och böka med pengar o.s.v. + att man blir utan ställ. De ville inte kompensera, utan skulle skicka tillbaka pengarna.. *suck* Vet inte vad jag skall göra :(

Last edited:
Har beställt flera gånger från FC-moto. aldrig haft problem. Och fått varorna 4 dagar efter. Antar att du hade lite otur bara. Trist när sånt händer.

De brukar sköta affärerna mycket proffsigt annars.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard