VARNING Webshop!,...

pwracing

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
SUZUKI VZ800
-Beställ INTE från detta ställe, www.neukirchner.com,.. om ni vill vara säkra på att få prylarna levererade, och inte vill bli blåsta på pengar!!!

-Gjorde en beställning i slutet på maj (skinnställ, handskar mm), o blev lovad att få sakerna skickade veckan därpå.
Gjorde en inbetalning på grejjorna, efter anvisning om detta,...tänkte att det borde va lugnt eftersom jag fick uppfattning om att det var en seriös firma, + att andra rekommenderade denna shop,....har sedan dess fått ringa, maila o faxa hur många gånger som helst utan att få klarhet i vart beställningen är,...innehavaren vägrar svara på kontaktförsöken sen betalningen blev gjord, har även hört av andra som beställt där o haft likvärdiga problem att ägaren har haft dåliga förklaringar o kassa ursäkter på beställningar som det varit strul med :va
-Nää, FIFAN,..bara så alla vet!!,... blir så jävla förbannad på sånt här!,...kunde haft mina grejjor för 2 mån sen, men tack vare att jag betalade med PAYPAL så kunde dom åtminstone fixa tillbaka mina pengar efter viss möda, :Bugar ,...tack för det paypal!! :tummenupp
/Patrick.

pwracing skrev:
2279232 -Beställ INTE från detta ställe, www.neukirchner.com,.. om ni vill vara säkra på att få prylarna levererade, och inte vill bli blåsta på pengar!!!

-Gjorde en beställning i slutet på maj (skinnställ, handskar mm), o blev lovad att få sakerna skickade veckan därpå.
Gjorde en inbetalning på grejjorna, efter anvisning om detta,...tänkte att det borde va lugnt eftersom jag fick uppfattning om att det var en seriös firma, + att andra rekommenderade denna shop,....har sedan dess fått ringa, maila o faxa hur många gånger som helst utan att få klarhet i vart beställningen är,...innehavaren vägrar svara på kontaktförsöken sen betalningen blev gjord, har även hört av andra som beställt där o haft likvärdiga problem att ägaren har haft dåliga förklaringar o kassa ursäkter på beställningar som det varit strul med :va
-Nää, FIFAN,..bara så alla vet!!,... blir så jävla förbannad på sånt här!,...kunde haft mina grejjor för 2 mån sen, men tack vare att jag betalade med PAYPAL så kunde dom åtminstone fixa tillbaka mina pengar efter viss möda, :Bugar ,...tack för det paypal!! :tummenupp
/Patrick.
Är det så som du säger så är dom rediga asahull enligt denna skåning.. Köper av Bikersneed istället för där vet jag att jag får mina grejer även om det kan ta nån vecka extra...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back