Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vet inte riktigt...öööö bandit 1200 kostar 1200 hel hel med en självrisk vid stöld på 2000 eller???min kostar 10000 om året med en självrisk på 15000 vid stöld...kanske mitt problem då..saknas liksom 15 till nästa inköp...

Vet inte riktigt om du har alla kusar i stallet, men varför kollar Du inte fakta innan du kommenterar.
Näe en Bandit 1200 kostar inte 1200 om året, kostar ca 4300 i halvförsäkring för mig , dvs motsvarande Din premie då du har hel/hel
Men byt hoj om om Du inte har råd att köpa en försäkring som passar Din dåliga ekonomi. Med en Bandit kör Du ifrån de flesta på en kurvig väg om Du kan köra hoj
Jag vill ha en "moppetjej" att mysa med..![]()

Det var jag som fotade, är det så jävla konstigt![]()
men lilla du..jag har väl råd med försäkringen på 10000..det e väl lugnt..men inte att något mögel ska sno den och betala 15000...herre va du verkar seg,eller lider du kanske av något spec???skit samma lägg ner nu,du bor liksom inte här så du behöver inte bry dig..om ja vetat hur man kunde flyttat tråden till göteborgstråden så hade ja gjort d med en gång..
Oj, tydligen å har man trampat på några Gbg-tår.
Men har Du en självrisk på 15000-->Hyr in Dig i ett garage istället för att få noja så fort någon riktar en kamera mot din hoj, glöm inte att det är det vi diskuterar i denna tråd, dvs att några personer i en Renault fotade Din hoj.
Självrisk på 15000, skaffa ett bättre deal.
Nä jag bor inte i en så kriminell stad som Göteborg där buset fotar alla hojar som är lösa, ojoj, vad jobbgt Ni har i Göteborg, skönt att man bor på Stockholm, en lugn liten stad på östkusten.
Vill de bara ha numret behöver de inte ens skriva av skylten, de kan köpa uppgifter om regnummer och adress till ägarna av alla cbr 954 från vägverket istället (gissa varifrån alla MC-firmor som skickar erbjudanden får adresserna).t o m de vanligaste hojtjuvarna har ett IQ som gör att de kan skriva ner regnummer på de hojar de ser och sedan söka på VV var dessa hojar finns utan att behöva fota regplåten.
Gå på bio istället, det blir nog mer spännande. Kan rekommendera 300.
Been there, done thatGå på bio istället, det blir nog mer spännande. Kan rekommendera 300.![]()
låt dom fota hojen om det är så......... vill dom ta hojen tar dom hojen....
Men det ska bli intressant om dom provar i sommar, då vår dom nog en riktigt
hår-resande upplevelse
Enligt de regler kan jag inte hitta några lagar eller bestämmelser ang att man INTE får låsa fast hojen med kapslad högspänningskabel.......
Inte heller kollegorna på jobbet kan hitta några regler i elsäkerhets föreskrifterna som påtalar detta.
Det innebär att ev. försök att kapa "låset" resulterar i en ljusbåge.....
fan va kul om man märker att ljuset svajar till och det börjar lukta grillat![]()
Nej, det står nog inget om att låsa fast cyklar med högspänningskabel.
Däremot finns det en del om hur förläggningen av kabeln skall vara utförd, skulle gissa på att det spricker rätt fett på det.
Titta istället på elstängsel dom är ju ofta batteridrivna.
Enligt de regler kan jag inte hitta några lagar eller bestämmelser ang att man INTE får låsa fast hojen med kapslad högspänningskabel.......
Inte heller kollegorna på jobbet kan hitta några regler i elsäkerhets föreskrifterna som påtalar detta.
Haha, det var ett tag sen man hade SoldF som bibel.2881723Hittade inget i SoldF om att man inte fick minera hojen eller garaget. Man kan nästan läsa mellan raderna att dom uppmanar till det.
Men bara för att ena regelverket inte förbjuder att skada eventuella tjuvar betyder det inte att det är tillåtet.
/Lucky9
Det var jag som fotade, är det så jävla konstigt![]()
Jorda i chassit, och väv in högspänningen precis under bollarna i sadeln. Borde få tjyven att hålla sig för skratt.Titta istället på elstängsel dom är ju ofta batteridrivna.
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |