Nu är jag övertygad!Esquire skrev:http://www.op.se/artikel.php?visa_i...dontupdatemenu=&sektion_1_id=2&sektion_2_id=6 Nu är det uppmärksammat i en lokaltidning också.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag övertygad!Esquire skrev:http://www.op.se/artikel.php?visa_i...dontupdatemenu=&sektion_1_id=2&sektion_2_id=6 Nu är det uppmärksammat i en lokaltidning också.![]()
Boije skrev:Kan väl skriva att det inte finns någon trafikskola där alls om det nu är någon som tvekar, det som finns efter den där vägen är en gammal tom industrilokal, en återvinningstation, värmeverket och en parkering för gamla militära fordon..
Boije skrev:Jag på bilden, jobbar på Solectron.![]()
Det ska bli intressant att se om du får något. Och i sådana fal vad du får.SENSEI skrev:Jag har anmält intresset till deras paket 4 kurs.
Detta mail fick jag som svar...
---
Hej Esso,
Kul att du vill köra med oss. Vi har mottagit och sett över din intresseanmälan. Vi har idagsläget platser kvar och har reservarat din plats. Vi skickar din platsbekräftelse med all nödvändig info per post, du har den i din brevlåda inom några dagar. Vald vecka är 20. Paket 4 -MC.
Mvh
Lars Bjerén
---
Jag har inte fått brevet än.. men väntar![]()
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |