Varning: Trådspännare i Uppsala!

Igen?? Det var ju inte längesen de var i farten sist nån annanstans i landet kommer inte ihåg vart men det fanns en tråd om det då också!

Hade varit underbart att ta puckona på bar gärning. Tänk om ABC:s inslag väcker idén hos fler psykfall? Linor överallt! :4skrika :död

När sitter första repet på Bulten eller Bogan, och vad har vi för ansvar/skuld till att det det händer?

Jahapp, ännu en anledning att wheela hela tiden...
Nä, men allvarligt. Det är hög tid för lite människoavskjutning.

Jahapp, ännu en anledning att wheela hela tiden...
Nä, men allvarligt. Det är hög tid för lite människoavskjutning.

Menar du lite "Bounty hunters" så man kan käna lite pluring på att få tag i packet? :) Verkar inte vara tillåtet i Sverige tyvär, "Bounty Hunting, and Bounty Hunters, are legal in only two nations, the United States and the Republic of the Philippines"
http://en.wikipedia.org/wiki/Bounty_hunter

När sitter första repet på Bulten eller Bogan, och vad har vi för ansvar/skuld till att det det händer?

Hur förklarar du den andra saken de nämnde i inslaget, att vissa sjuka personer sticker ner vassa saker under vattnet vid bryggor? Att de tröttnat på de som simmar för fort eller stänker för mycket? :rolleyes:

Är det ok ifall jag slänger in en molotovcoctail genom din balkongdörr ifall jag tycker du spelar för hög musik så att jag inte kan sova?

Det finns faktiskt inget som gör det försvarbart, att sätta upp rep, slänga ut grus eller något annat på vägen, även om det körs för fort.

Körs det för fort på en väg så bygg dit vägbulor, eller ha ständig polisbevakning.

Synd om grabben, han verkade rätt skärrad..

fan va synd om grabben,
tror du han kommer köra moped mer? kommer säkert vara skitskraj ett bra tag efter detta....

här i trakterna för många år sen så var det ju ett ljushuvud som lyckades "halshugga" en mopedist. han skulle dra upp sin pickup ur diket och spände vajern över vägen, medans det kom två killar på var sin moppe. den siste utav dom lyckades välta moppen och undgå vajern, men hans kompis klarade sig inte lika bra...

Har stött på ungdjävlar som lurades hålla ett rep över vägen, men de blev rädda när jag öppnade visiret och glodde till på de,,, men vad ska man tro.
Nästa gång blir det stryk.

Har stött på ungdjävlar som lurades hålla ett rep över vägen, men de blev rädda när jag öppnade visiret och glodde till på de,,, men vad ska man tro.
Nästa gång blir det stryk.

hahah lägg av va :D Det där körde vi när vi var små också, hur roligt som helst, dock bara på cykelvägar. Lite humor får man allt ha.

Till topic, helt sjukt vad folk kan göra. Om det är ungar som har busat så är det verkligen något fel på dom, sånt där förstår alla att det är livsfarligt, 8 år eller 38...

Tacksam över att det inte var jag, tänkte precis på att om det där hänt när jag körde från Uppsala igår strax före midnatt i regnet...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8