Ja inte för att ballongerna i sig är speciellt farliga, man lär ju märka om man är på väg att åka in i en av dom...problemet är att bilisterna glor mer på ballongjäklarna än på oss hojåkare i trafiken, så lägg på lite extra marginal nu när det är fullt med färgglada prylar över hustaken.
