Varning Södra länken Årsta

hasseman

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2010
Hoj
Honda CBR 954 RR
Utfarten södergående vid tunnelmynningen !
Stor bubbla / blåsa i vägabanan, Totalt livsfarligt om man åker på den ! Råkade ut för den i förrgår och 2 st andra jag känner i går. Varav en av dom höll på att slå omkull. Slår styret ur handen om man inte är vaken !
Vänster körfält vid tunnel mynningen vid Årsta söderut !

Så var vakna där så vi inte får nån som slår omkull.

Ha en bra sommar :)

Exakt vars menar du? Vid Årstalänken, eller ner mot Årstafältet/226'an? Årstafältet och vid Globen är ju enda utfarterna söderut.

Har du ringt till Trafik Stockholm och berättat om bulan? Jag kan garantera att dom INTE surfar SH just in case... :rolleyes:

Är det när man precis kommer ut från tunneln och innan där motorvägen delas upp till norr- södergående riktning? För jag flög upp från sätet och tappa greppet för en millisekund men klara mig som tur var.

Är det när man precis kommer ut från tunneln och innan där motorvägen delas upp till norr- södergående riktning? För jag flög upp från sätet och tappa greppet för en millisekund men klara mig som tur var.

Dvs, du menar tunnelmynningen mot Syritäljevägen/Essingeleden (E4N&S) alldeles innan Årstarondellen :hej

Den har jag också kört på eller över rättare sagt. Var som att ta en kall dusch, man vaknade till.

Idag var det bara en röd ring runt nåt litet hål precis där och alldeles slätt och fint :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph