Varning Onsdagsgazzare 27/10!

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Enligt trafikinformationen på radio ska Polisen öva utryckning och ha hastighetsprov (?????) i området runt Häckeberg och Knickarp idag. Övning ska sluta 16:00. Se upp för överambitiösa och tröga poliser som ev. dröjer kvar....

Svane skrev:
Enligt trafikinformationen på radio ska Polisen öva utryckning och ha hastighetsprov (?????) i området runt Häckeberg och Knickarp idag. Övning ska sluta 16:00. Se upp för överambitiösa och tröga poliser som ev. dröjer kvar....
Har dom laptimer eller gökur

På tal om poliser i Skåne och södra Halland så tror jag att vi har bekostat en ny civilhoj till polisen.

Röd och silverrandig Bmmrr, piloten hade grått eller sandfärgat allvädersställ på sig.

Bifogat

• bmmrr.jpg
    bmmrr.jpg
    59 KB · Visningar: 56
Blue skrev:
På tal om poliser i Skåne och södra Halland så tror jag att vi har bekostat en ny civilhoj till polisen.

Röd och silverrandig Bmmrr, piloten hade grått eller sandfärgat allvädersställ på sig.

Helt säkert, ZRx Green var det inte den frusne gubben som kom inkörandes på ditt jobb när jag hade var ute o kollat vinterdäck? Det som stack ut under jackan på han kan inte ha varit annat en än pistol?

Rogerr skrev:
Helt säkert, ZRx Green var det inte den frusne gubben som kom inkörandes på ditt jobb när jag hade var ute o kollat vinterdäck? Det som stack ut under jackan på han kan inte ha varit annat en än pistol?

han som va här du heter/kallas bg... hans hoj e blå o silvrig o han e polis

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...