g och lägg dig, sov lite, vakna, läs om, förstå rätt![]()
Haha ja, jag får nog fan göra så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
g och lägg dig, sov lite, vakna, läs om, förstå rätt![]()
bara för du inte får gasa? hur ball är det att sitta och hoppa i 8km i timmen på en häst?
Är väl ingen större skillnad mot vad swishan körde sommras.![]()
Varför har Sajklan luktat K i skrevet då?? ...behåll du gubben - ingen annan vill ha hans framsida ändå.Mr K luktar kiss....
Varför har Sajklan luktat K i skrevet då?? ...behåll du gubben - ingen annan vill ha hans framsida ändå.![]()
Snyggt försök till vändning där... men... Nä....(fast man brukar ju vänja sig vid sin egen lukt, så då är det lätt att missa när nån annan luktar likadant)![]()
Snyggt försök till vändning där... men... Nä.
När skall du köpa en riktig hoj förresten? Tjejjer rullar runt på 675... inte ens ett helrör ju!
Snyggt försök till vändning där... men... Nä.
När skall du köpa en riktig hoj förresten? Tjejjer rullar runt på 675... inte ens ett helrör ju!
Nope - den du LÅNADE tappade minst 3s på ett enda varvMen ändå kunde en 600cc hålla undan din hoj![]()
Nope - den du LÅNADE tappade minst 3s på ett enda varv
....jag håller med läkarna - behåll metallen, du är ändå för gammal för att springa numer! Titan motverkar dessutom benskörhet... dax att börja inse fakta farbrorDessutom höjer det värdet på dig som människa med några hundra kronor!
Mig kallar alla fortfarande barnrumpa
PS.
Har för mig Maverick listade dina bravader i sandfållorna i en tråd - kan nog leta upp den listan...
Med det antalet, bör du kunna köra skjortan av de flesta då du alltid ligger över din maxgräns, t o m ut från diverse Statoilmackar (ofrivilliga knäskrap ger ej plus på ängen
/Äntligen![]()
....Ja jag förstår att du hyser lite agg mot mig![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |