VARNING!!! ..... nu börjar det ... ;)

...körde 7mil förra helgen...
Fjollor! :arsele

Mr K luktar kiss....
Varför har Sajklan luktat K i skrevet då?? ...behåll du gubben - ingen annan vill ha hans framsida ändå.:glömdet

Värsta var idag - såg en Grön ZX10-moppe i Sthlm... säkert stulen då föraren inte verkade kunna köra ordentligt. :mad: ... Eller, det var ju hojens fel - INGEN kan köra en ZX10:a ordentligt - inte ens en Grön!

/7 mil imorgon om torrt :FU

Varför har Sajklan luktat K i skrevet då?? ...behåll du gubben - ingen annan vill ha hans framsida ändå.:glömdet

Vart får du det ifrån att jag skulle ha luktat han i skrevet, kiss lukten förföljer han ju vart han än går... inget man kan missa precis... eller du har missat det? (fast man brukar ju vänja sig vid sin egen lukt, så då är det lätt att missa när nån annan luktar likadant) :rofl:rofl

...(fast man brukar ju vänja sig vid sin egen lukt, så då är det lätt att missa när nån annan luktar likadant) :rofl:rofl
Snyggt försök till vändning där... men... Nä. :arsele
När skall du köpa en riktig hoj förresten? Tjejjer rullar runt på 675... inte ens ett helrör ju!

Snyggt försök till vändning där... men... Nä. :arsele
När skall du köpa en riktig hoj förresten? Tjejjer rullar runt på 675... inte ens ett helrör ju!

Håller faktiskt på just nu och ska sälja bilen, sen ska det inhandlas en banhoj ;) men har inte riktigt bestämt mig för vilken jag vill ha...

Men ändå kunde en 600cc hålla undan din hoj:D
Nope - den du LÅNADE tappade minst 3s på ett enda varv :mad::arsele
....jag håller med läkarna - behåll metallen, du är ändå för gammal för att springa numer! Titan motverkar dessutom benskörhet... dax att börja inse fakta farbror :nicka Dessutom höjer det värdet på dig som människa med några hundra kronor!
Mig kallar alla fortfarande barnrumpa :)

PS.
Har för mig Maverick listade dina bravader i sandfållorna i en tråd - kan nog leta upp den listan... :D
Med det antalet, bör du kunna köra skjortan av de flesta då du alltid ligger över din maxgräns, t o m ut från diverse Statoilmackar (ofrivilliga knäskrap ger ej plus på ängen :arsele

/Äntligen :mad:

Nope - den du LÅNADE tappade minst 3s på ett enda varv :mad::arsele
....jag håller med läkarna - behåll metallen, du är ändå för gammal för att springa numer! Titan motverkar dessutom benskörhet... dax att börja inse fakta farbror :nicka Dessutom höjer det värdet på dig som människa med några hundra kronor!
Mig kallar alla fortfarande barnrumpa :)

PS.
Har för mig Maverick listade dina bravader i sandfållorna i en tråd - kan nog leta upp den listan... :D
Med det antalet, bör du kunna köra skjortan av de flesta då du alltid ligger över din maxgräns, t o m ut från diverse Statoilmackar (ofrivilliga knäskrap ger ej plus på ängen :arsele

/Äntligen :mad:

Hur har nu allt det där med motorstorleken att göra:va
Sen att jag i mys tempo på lånad hoj höll dig på din väl invanda trimade och pimpade 1000cc på behörigt avstånd.....
Ja jag förstår att du hyser lite agg mot mig :D:arsele:krama

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...