Varning!! MC-snutar på Huddingevägen

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Såg precis hur en karavan med mc-snutar passerade mitt fönster på Huddingevägen på väg mot Tumba-hållet.
Var försiktiga om körkortet!

Sweedo skrev:
Såg precis hur en karavan med mc-snutar passerade mitt fönster på Huddingevägen på väg mot Tumba-hållet.

Uppmjukning på Tullinge kanske????

Varning! Jag såg två tjuvar utanför Tingrätten i Gävle idag - lås era hojar väldigt noga ikväll.

Uhmm... va? :va

andersbrink skrev:
Varning! Jag såg två tjuvar utanför Tingrätten i Gävle idag - lås era hojar väldigt noga ikväll.

Uhmm... va? :va

Jag såg en polis som åt lunch i Solna Centrum idag, kör inte för snabbt inne i centrumet :banana

Sweedo skrev:

Jag bor granne med en MC snut så jag blir inte rädd :D

Mc-polisen har utbildning i fem veckor... så man kommer nog se dem åka mellan Tullinge och Sollentuna rätt ofta...

Goose skrev:
Jag såg en polis som åt lunch i Solna Centrum idag, kör inte för snabbt inne i centrumet :banana

F-N ÅXÅ :huvet ...... Jag som tänkte träna knäskrap!! Dom har koll överallt nu för tiden! HeHe :lol :lol

Jag såg dom på e4 uppsalavägen i onsdags, på väg söderut. Så ta det lugnt där med.

Sweedo skrev:

Tror det var de som stod vid Rosenhill idag, runt 1 tiden. En låg efter mig hela tungelstavägen nästan, sedan stog det 2 till vid stopp-plikten. När jag sedan kommit till Rosenhill dök det upp 3 till... Måste varit nån övning :va

Akrylamid skrev:
Tror det var de som stod vid Rosenhill idag, runt 1 tiden. En låg efter mig hela tungelstavägen nästan, sedan stog det 2 till vid stopp-plikten. När jag sedan kommit till Rosenhill dök det upp 3 till... Måste varit nån övning :va
Nix, dom vill bara hålla koll på dig

Akrylamid skrev:

Men va fan, poliser vid Rosenhill??? detta "outlaw" ställe....De kanske spanar in surbaconet på korvmackan....

Snacka om att folk har snutnoja

Åkte en hojrunda med en polis i dag.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back