Varning /livsfarligt Väg Spånga/sundby

Huru ! Du du dina komentarer har man sett många gånger !! Men de lungt hoppas alla andra som läser förstår ! Skulle bara vara hjälpsam mot sin näste :tummenupp

Tror faktiskt inte han fattade oavsett viklet språk man hade använt...kanske på ditt vet jag !

Tat lungt :pannkyss :arsele

VV Hinder på väg
0771242424
Inte för att något händer men om det är anmält och vägverket inte fixar till det med skyltar osv.. så finns möjligheten att om någon krachar där åker vv på betalningen.

Ja exakt! Du kan inte posta tråden här måste du förstå. Det finns strikta regler och bestämmelser för hur och var man ska posta ditten och datten. Annars kommer dessa forumpoliser och jagar dig med blåslampa till tråden är flyttad. Du ska sedemera använda korrekt grammatik, inga stavfel och helst inga meningsbyggnadsfel. Det bästa är att skicka ditt inlägg till din gamla svenskalärare och be han/hon att korrekturläsa det innan du postar, det låter väl smidigt.

Var är världen på väg :va

(Reserverar mig för eventuella stavfel och grammatiska blundrar)

nää jag tycker på fullt allvar att du ska börja träna, typ som killen här. ser du ut såhär nästa säsong, startar jag en insamling på sh så du får din boss hoss. och då kommer rumpan din också passa bättre in på den hojjen :tummenupp

bara mosa i olja i musklerna så blir man sådär:tummenupp

Någon som har lite trasiga kåpor kan väl passa på att klo VV på lite pengar. Jag har då inga moraliska problem med detta om VV är så nonchalanta vid sina arbeten. Destu mer pengar som de måste lägga ut på fordonsskador, destu högre priorititet får skyltningen.

Last edited:
Ja exakt! Du kan inte posta tråden här måste du förstå. Det finns strikta regler och bestämmelser för hur och var man ska posta ditten och datten. Annars kommer dessa forumpoliser och jagar dig med blåslampa till tråden är flyttad. Du ska sedemera använda korrekt grammatik, inga stavfel och helst inga meningsbyggnadsfel. Det bästa är att skicka ditt inlägg till din gamla svenskalärare och be han/hon att korrekturläsa det innan du postar, det låter väl smidigt.

Var är världen på väg :va

(Reserverar mig för eventuella stavfel och grammatiska blundrar)

Jag har personligen inget emot folk som stavar fel ect i sina inlägg, men när dessa stockholmare åter och åter igen postar trådar om lokala händelser i det mc-relaterade forumet som dem lika gärna hade kunnat postat i sin egna del av forumet, då reagerar man.

"suck"

Ps Akta dig för Skrotnisse. Ds

:rolleyes:

Last edited:
Ja som sagt

bra initiativ med varningen, kör där i krokarna varje dag :tummenupp

Tillrätta visar poliser jobbar jag varje dag med så de bekommer mej inte ! Men kul är de iaf å höra alla icke närvarande personer och icken ens i närområdets åsikter de är ju i slut änden ändå ett bra betyg eller hur Moohha hah hahhahh ha

Ser emot att få höra just de ! Tackar !
:tummenupp :Bugar :glömdet :glömdet

Tillrätta visar poliser jobbar jag varje dag med så de bekommer mej inte ! Men kul är de iaf å höra alla icke närvarande personer och icken ens i närområdets åsikter de är ju i slut änden ändå ett bra betyg eller hur Moohha hah hahhahh ha

Ser emot att få höra just de ! Tackar !
:tummenupp :Bugar :glömdet :glömdet

Jag verkar varje när om alla skriver det bra eller vad tycks :mad: men är glad för tillrätta lägga en slip on polis och andra myndighets skatt och annat jobbigt eller varför inte högergängad fönsterbänk

Tack mig för hej pastej och kanske dig :yoparty :gnissla :D

Tråd läggs en sida först taget fredag :yoparty

Ps Jag skiter i hur du stavar men vad fan skriver du :D Ds

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...