Varning! Köp ej-tråden

The Duck

Tvivelaktig figur
Gick med
5 Oct 2006
Hoj
Kawasaki Z750 -07
Tänkte starta en tråd där man kan varna andra för dåliga produkter (eller tjänster) på området mc. Så kom igen, har ni införskaffat något som ni verkligen inte anser att någon annan bör köpa, och som ni har ägt själv (inte hört av någon annans flickväns brorsas polares syrras partypolare på Kos) att den ska vara dålig, typ...

Så kom igen, motorcyklar, kläder, tillbehör etc, you name it...

Nja....Tveksam till en sån här tråd, förstår vad du menar, men leder lätt till smutskastning med mera. Dessutom är smaken som baken! Nått du tycker är skit, kanske nån annan tycker e fin fina grejjer!

Personpåhopp, arga motsättningar och ett magnifikt uppfuckande med stängd tråd som resultat.

Fan, jag är synsk på riktigt...se bara själva här nere:näsblod

Detta är lite Sverker varning på den här tråden, saknar bara en soptunna :hihi

Here it comes

Bifogat

• sverker_ny.jpg
    sverker_ny.jpg
    67 KB · Visningar: 48
Jag tror i min enfald att det kan funka....om det tillsammans med produkten följer en korrekt och objektiv skildring av vad som inte var bra och varför.

Köpte minispeglar i kolfiberimitation från staterna och dom var väl inte direkt bra...jevvligt billiga dock så jag fick det jag betalade för!:huvet

Håller klart med BananBosse där. OM det följer med en fullständig förklaring/beskrivning på vad som hänt och inte "Företaget XYZ AB är skit". Självklart undrar man vad, hur och varför samt när.

Tror med det här kan bli en lyckad tråd, iaf om folk lät bli att spamma ner den med "det kommer bara sluta i personangrepp o.s.v", show some faith ;)

Ang. marsianmejler så håller jag med om att man bör ha och skriva ut belägg för det man tycker, vet dock om att jag läst en utförlig post av marsianmejler om just varför den trafikskolan inte var att rekomendera i en annan tråd.

Kan inte trådägaren ta bort alla inlägg som inte handlar om dåliga köp/varning (inkl. detta inlägg jag vet :)) så att det blir en seriös tråd?

Hänga ut ett företag så ska man ha lite belägg även skriva ut dem, annars kan det vara.

ja du har rätt jag gillar inte uthäng själv, men eftersom god förarutbildning är en säkerhetsfråga bedömde jag det vara befogat. detaljerna diskuteras som tidigare talare påpekat i http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=168756 och iom att jag fick rätt i min reklamation till STR så anser jag mig vara berättigad i min kritik. Men ja du har absolut en poäng.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard