Esquina skrev:Borde vara som i USA, kommer dom in på din tomt är det bara knäppa dom genom fönstret.![]()
Det kan inte vara lätt att va jehovas vittne i staterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Esquina skrev:Borde vara som i USA, kommer dom in på din tomt är det bara knäppa dom genom fönstret.![]()
P@trik skrev:Det kan inte vara lätt att va jehovas vittne i staterna.
Veztra skrev:Du agerade så jävla dumt att du borde blivit av med hojen som straff!
![]()
Ta reda på adressen där regnummret bor, åk dit och spana för att se om adressen stämmer. PM mig sen så drar vi ihop ett gäng och lär killarna ett och annat. Dom bör ha en lokal där dom har sina stulna saker oxa.
Gör om gör rätt.
Vad snackar du om din jävla lilla haschpundare? Det var inte min hoj dom försökte stjäla, jag sitter i Helsingfors för tillfället, det var min polares och ditt uttalande om att "han agerade så jävla dumt att han bör få hojen stulen" tyder ju på att du inte har alla hästar i hagen, hissen går inte ända upp och så vidare. När ska en mental åldersgräns införas här på SH? För just nu finns det allt för många 7-åringar i vuxnas kroppar här inne.Veztra skrev:Du agerade så jävla dumt att du borde blivit av med hojen som straff!
![]()
Ta reda på adressen där regnummret bor, åk dit och spana för att se om adressen stämmer. PM mig sen så drar vi ihop ett gäng och lär killarna ett och annat. Dom bör ha en lokal där dom har sina stulna saker oxa.
Gör om gör rätt.
amullo skrev:Tipsa snuten om dem. Ett samtal från dem till ägaren torde göra underverk.
Bikerbitch skrev:Vi får dra ihop en egen styrka som tar hand om alla fall som polisen struntar i [Utan våld och nakcskått]
Tom skrev:Utan våld, vad skall man göra då ? ge dem lite bidrag så att de inte behöver stjäla cyklar längre ?
Bikerbitch skrev:Bunta ihop dom med spännband och sänka ner i Östersjön, typ.
Markus skrev:Det låter ju inte våldsamt alls.
69:an skrev:Ja, just det... precis så borde det vara.
Jösses... :kocko
amullo skrev:Bäst var ändå när jag bytt olja o ställt gamla oljan utanför Mekplatsen i garaget. Så kommer nånn stackare o snor oljan.. Tack för hjälpen.. Nu slipper jag åka till miljöstationen själv.
Blondie skrev:Eller så tog någon o körde iväg den "typ fastighetsskötaren"efterssom det är förbjudet att förvara brandfarliga vätskor i ett garage.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|