VARNING - granny training, Bogesund, tisdagkvällar

Hönni. Jag har funderat lite på det här med curbs. Lite sent att ge sig ut med gjuteribilen, men jag kan offra mig och gå ut med lite röd/vit färg och RoLLer.

Fö är det lite andra saker jag funtat på: kommer banan att sopas innan eller behåller vi gruset på för att få så autentisk körning som möjligt?

Sponsorer. Kan någon ringa rill de stora tobaksfabrikanterna så att vi får lite vimplar?

Hur är det med gridgirls? Får man välja själv eller blir man tilldelad nån uggla?

Ska vi inte fixa några läktare så att vi kan ta betalt? Det skulle kanske kunna finansiera åtminstone en säsong/pers?

I Griden kommer BB Jessica att showa med sin knähund Robin det hörde jag rykten om på Garbos i helgen :tummenupp

Qwerty skrev:
Jo men bara om vi lönnfeta killar får tanka i bar överkropp. Brudarna skulle falla som furor, kanske även en och annan flaggvakt kan bli imponerad.
Självklart!
Folk med snygg kropp gör sig inte besvär och bör ta med egen bensin.
Anderzzon skrev:
2237791 I Griden kommer BB Jessica att showa med sin knähund Robin det hörde jag rykten om på Garbos i helgen :tummenupp
Trist, hade varit kul med en tjej som hade :tuttar större än myggbett.

sandstream skrev:
2237801 Självklart!
Folk med snygg kropp gör sig inte besvär och bör ta med egen bensin.
Trist, hade varit kul med en tjej som hade :tuttar större än myggbett.
:hihi

Förhoppningsvis ska miljonen ha kommit till sin rätt och de ska ryktesvägen nu innehålla mest silicon

Har vi nåt härligt namn på denna vackra bana än?
Bogesundring eller Bogesundsbanan?

Vilken tur att #Olsson# tar ställning som talesman för det hela.
:hoppa

Anderzzon skrev:
Förhoppningsvis ska miljonen ha kommit till sin rätt och de ska ryktesvägen nu innehålla mest silicon
I hennes fall är det väl investerade pengar :D
Hon kanske borde kolla vad lite extra minne till pojkvännen kostar :hihi

Man kan ju inte döpa banan till Bogesundsring, eftersom det inte är en ring.
Bogesundsbanan funkar men det känns ju tråkigt. "Transformer Ditch Drive" Känns ju som om man bara pratar en enda kurva. Det finns ju många härliga.

Mitt förslag är hemmabanan. Sen få alla tolka det som dom vill.

bikerwoman skrev:
Eller varför inte bara "Hemmet". Lite inspirerat av Beckombergas stormavdelning. "För oss som inte blev som vi skulle" liksom. :3freak

Det mest spejsade med Sthlms nya hemmabana är ju dessutom att vi sthlmare till skillnad från Linköpingsbor och annat faktiskt kan avnjuta vår bana under tjo och tjim även på vintern. Bara att ta SL-bussen med korv, ballonger och pilsnerkassar! :fyllisar
/J

Triggerhappy skrev:
2238215 Istället för Armcoräcken kan ju våra morsor sätta upp kors där de tror att vi kommer dö !

Bra ide. Ska genast ringa morsan och be henne fixa. :tummenupp

Triggerhappy skrev:
2238215 Istället för Armcoräcken kan ju våra morsor sätta upp kors där de tror att vi kommer dö !

Det vore kul, så kan dom ju få sätta ett par spänn, sen närmsta morsa får allt.

Det ryktas lite att Nynäsvägen skall öppnas för dragracing, så alla som vill testa sin hoj på 402m är välkommna och prova.. :hihi

c") skrev:
2238294 Det vore kul, så kan dom ju få sätta ett par spänn, sen närmsta morsa får allt.
Vilken jäkla familjefest det kommer att bli :yoparty

Hur gör vi med begravningarna?
Det är ju en sport för män vi håller på med och det kommer att skörda sina offer (inte för att det gör så mycket, "de dog ju när de gjorde det de gillar mest").
Jag tycker vi träffas lite tidigare på tisdagar och håller en kort cermoni för de som strök med föregående tisdag.

sandstream skrev:
2238311 Vilken jäkla familjefest det kommer att bli :yoparty

Det är ju en sport för män vi håller på med och det kommer att skörda sina offer (inte för att det gör så mycket, "de dog ju när de gjorde det de gillar mest").
Jag tycker vi träffas lite tidigare på tisdagar och håller en kort cermoni för de som strök med föregående tisdag.

JA! En tyst sekund typ !?
En minut pallar jag inte.

sandstream skrev:

Jag tycker vi spar alla skrothojar och säljer dem i slutet på året.
Pengarna går oavkortat till den häftigaste avåkningen med överlevande förare.
Se det som en extra morot.

De som inte kan "närvara" då de skjutit lite över målet kan ju få en minneslund i diket vid genoratorkurvan.

Jag tar för givet att boge-martyer tas om hand av familjerna så inte rådjuren behöver snubbla på dem i skogen.

sandstream skrev:

:banana
Vi kanske får skicka ner dom i nåt dike brevid vägen, och skriva en skylt.
Samt så försöker vi bli sponsrade av Fonus. Då kanske man kan få nån grupp rabbat. :banana

Jörgen Karlsson skrev:
2238314 JA! En tyst sekund typ !?
En minut pallar jag inte.
En sekund får fan räcka!
Triggerhappy skrev:
Jag tar för givet att boge-martyer tas om hand av familjerna så inte rådjuren behöver snubbla på dem i skogen.
Alla kan väl lägga in ett ICE-nummer på mobilen, alternativt tattuera det i pannan, så man vet vart man ska ringa för att bli av med liket.
c") skrev:
2238316Samt så försöker vi bli sponsrade av Fonus. Då kanske man kan få nån grupp rabbat. :banana
Där har vi det, banan ska så klart heta "Fonus Raceway" :banana

Triggerhappy skrev:
2238315

De som inte kan "närvara" då de skjutit lite över målet kan ju få en minneslund i diket vid genoratorkurvan.

.
Det står faktiskt redan ett träkors vid transformatordiket, från en av de många olyckliga som där dött. Dvs ända tills för några veckor sedan då det träffades av en avåkande motorcykel... Killen överlevde dock.

Vi måste ha mer robusta kors!! De går ju sönder varje gång någon ny kommer på samma ställe! Det ser hemskt illa ut.
Stålkors?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...