#Olsson#
Ny medlem
Maverick_ou812 skrev:2237747Kommer det ingen rikstäckande inbjudan eller är det bara för 08r?
Alla är självklart välkomna. (t o m Göteborgare)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maverick_ou812 skrev:2237747Kommer det ingen rikstäckande inbjudan eller är det bara för 08r?
Självklart!Qwerty skrev:Jo men bara om vi lönnfeta killar får tanka i bar överkropp. Brudarna skulle falla som furor, kanske även en och annan flaggvakt kan bli imponerad.
Trist, hade varit kul med en tjej som hadeAnderzzon skrev:2237791I Griden kommer BB Jessica att showa med sin knähund Robin det hörde jag rykten om på Garbos i helgen![]()
sandstream skrev:2237801Självklart!
Folk med snygg kropp gör sig inte besvär och bör ta med egen bensin.
Trist, hade varit kul med en tjej som hadestörre än myggbett.
I hennes fall är det väl investerade pengarAnderzzon skrev:Förhoppningsvis ska miljonen ha kommit till sin rätt och de ska ryktesvägen nu innehålla mest silicon
c") skrev:2237990Har vi nåt härligt namn på denna vackra bana än?
Bogesundring eller Bogesundsbanan?
![]()
Eller varför inte bara "Hemmet". Lite inspirerat av Beckombergas stormavdelning. "För oss som inte blev som vi skulle" liksom.bikerwoman skrev:2238112hemma-![]()
Triggerhappy skrev:2238215Istället för Armcoräcken kan ju våra morsor sätta upp kors där de tror att vi kommer dö !
Triggerhappy skrev:2238215Istället för Armcoräcken kan ju våra morsor sätta upp kors där de tror att vi kommer dö !
Vilken jäkla familjefest det kommer att blic") skrev:2238294Det vore kul, så kan dom ju få sätta ett par spänn, sen närmsta morsa får allt.
sandstream skrev:2238311Vilken jäkla familjefest det kommer att bli![]()
Hur gör vi med begravningarna?
Det är ju en sport för män vi håller på med och det kommer att skörda sina offer (inte för att det gör så mycket, "de dog ju när de gjorde det de gillar mest").
Jag tycker vi träffas lite tidigare på tisdagar och håller en kort cermoni för de som strök med föregående tisdag.
Det är ju en sport för män vi håller på med och det kommer att skörda sina offer (inte för att det gör så mycket, "de dog ju när de gjorde det de gillar mest").
Jag tycker vi träffas lite tidigare på tisdagar och håller en kort cermoni för de som strök med föregående tisdag.
En sekund får fan räcka!Jörgen Karlsson skrev:2238314JA! En tyst sekund typ !?
En minut pallar jag inte.
Alla kan väl lägga in ett ICE-nummer på mobilen, alternativt tattuera det i pannan, så man vet vart man ska ringa för att bli av med liket.Triggerhappy skrev:Jag tar för givet att boge-martyer tas om hand av familjerna så inte rådjuren behöver snubbla på dem i skogen.
Där har vi det, banan ska så klart heta "Fonus Raceway"c") skrev:2238316Samt så försöker vi bli sponsrade av Fonus. Då kanske man kan få nån grupp rabbat.![]()
Det står faktiskt redan ett träkors vid transformatordiket, från en av de många olyckliga som där dött. Dvs ända tills för några veckor sedan då det träffades av en avåkande motorcykel... Killen överlevde dock.Triggerhappy skrev:2238315
De som inte kan "närvara" då de skjutit lite över målet kan ju få en minneslund i diket vid genoratorkurvan.
.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP