Varning för tårar

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Överraskade mig själv genom att få en klump i halsen och nästan fälla en tår i slutet av den här filmen. Vid 2.40 närmare bestämt. Testa själv...

[YOUTUBE-ID]i4L6_cQp09c[/YOUTUBE-ID]

Den där porsche 917 som gled förbi ujujuj villket monster till bil.. framkallar gåshud och tankar att det var bättre förr.. Man and machine

jag älskar gamla bilar. gillar speciellt pontiac trans am och camaro. 69 an är :krama

Bifogat

• pontiac%20-69%20trans%20am%2001.jpg
    pontiac%20-69%20trans%20am%2001.jpg
    59.9 KB · Visningar: 39
  • 69_Camaro.jpg
    69_Camaro.jpg
    48.2 KB · Visningar: 56
  • 69-camaro-03.jpg
    69-camaro-03.jpg
    87.9 KB · Visningar: 42
  • TransAm80a.jpg
    TransAm80a.jpg
    158.6 KB · Visningar: 35
Last edited:
Gråta vettefa men gåshud...... mysig gåshud. Ska visa alla jag känner, alla gillar det. Lite som grupp-B rallyn. Good times:tummenupp

jag älskar gamla bilar. gillar speciellt pontiac trans am och camaro. 69 an är :krama

Du är ju muskelkåt! Jag med, de gamla är ju nån sorts dröm att en gång äga!

Camaros modell som kom i mitten av 1970 som folk kallar 70/halv SS är as fet även.

Last edited:
Gråta vettefa men gåshud...... mysig gåshud. Ska visa alla jag känner, alla gillar det. Lite som grupp-B rallyn. Good times:tummenupp

mmm så underbara. när man ser dom i verkligheten så dör man. så fina å låter så underbart =) vill haaaaa. men man får nöja sig med hoj, så rik är man inte:huvet

Camaros modell som kom i mitten av 1970 som folk kallar 70/halv SS är as fet även.

jag har drömt om antingen pontiac eller camaro just års 69 innan jag kunde gå i princip. nån gång ska de bli verklighet

Last edited:
mmm så underbara. när man ser dom i verkligheten så dör man. så fina å låter så underbart =) vill haaaaa. men man får nöja sig med hoj, så rik är man inte:huvet

En OK chevelle går ju fan på 300000 nu..... ledsamt med tanke på att det ansågs som skitbilar påå 80-talet.:( :(

jag har drömt om antingen pontiac eller camaro just års 69 innan jag kunde gå i princip. nån gång ska de bli verklighet

BTW jag tror den vita pontiacen du har i ditt bildinlägg är en 70-73:as

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!