Varning för olja på VÄG 41 varbergsvägen mot borås fanns där tidigare i kväll

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
:näsblod Körde väg 41 Varbergs vägen mot Borås innan avfarten mot grey hund park skulle jag köra om 2 bilar kom lagligt i 80 kmh när jag påbörjar omkörningen reagerar jag på att asfalten ser konstig ut, som tur är växlade jag inte ner utan körde på 4 ans växel, gasar till känner hur det är som att köra på blank is får kast åt höger sen vänster med bakänden på motorcykeln tänkte shit antingen är det olja eller diesel på vägen satan, klarar mig utan att gå omkull :), stannar vid vägkanten ser att det har läckt olja en smal strimma på vägbanan, kontaktar polis som skickade ut väg asistance som skulle åtgärda det, följer olje strimman hela vägen in till Borås, vid första rödljuset är det en stor pöl med olja eller diesel som glimmar så kör lugnt det var såphalt, vågar inte tänka på vad som skulle hänt om jag kört fortare , var sleten som tur var letade efter en hållplats så jag kunde tas paus
hade jag växlat ner till 3 ans växel hade jag nog inte skrivit detta :näsblod

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...