Varning för mörkblå VW Caravelle på E4an

Så vadan denna brådska att hämta lik, rädda att liket kallnar? :rolleyes:

Blev sjalv stoppad for några dagar sen av en civil polis, han hade en svart ford mondeo st220...fick bota 3600nkr for den resan..ja ja jag va bara glad for at få kjøra hem. lyckligtvis va det en snitt målning annars hade jag nog varit utan kort hela vintern.

Ja civilbilar har en viss tendens att "ligga och trycka en i häcken"....har bla hänt min kompis som då blev förbannad och drog iväg....blev senare stoppad men han slapp undan böterna för rätten ansåg att det var polisen som framkallat hans felaktiga beteende.

drog iväg hade han inga bromsar :confused: kul att se dom förklara varför dom kört in i häcke på en bilist and avstånd osv.

detta gäller bara om han körde bil såklart man bromsar ju inte gärna in en buss i häcken på hojen :huvet

drog iväg hade han inga bromsar :confused: kul att se dom förklara varför dom kört in i häcke på en bilist and avstånd osv.

detta gäller bara om han körde bil såklart man bromsar ju inte gärna in en buss i häcken på hojen :huvet

nä och kanske inte en bil heller. beror på hur fort det rör sig om....jag skulle inte vilja ha en blåvit bil i häcken när jag ligger i tex 70 knyck....
tror det gör ont....

Världsklass!

Från norska commandopoliser med rätt att döda, via stenhårda civilare som ligger ett par centimeter bakom missförstådda mc-åkare för att få dem att bryta lagar till höger och vänster, och så mynnar det hela ut i en likbil.....

Vem behöver aftonbladet när SH samlade expertis slår till?

:rofl

Världsklass!

Från norska commandopoliser med rätt att döda, via stenhårda civilare som ligger ett par centimeter bakom missförstådda mc-åkare för att få dem att bryta lagar till höger och vänster, och så mynnar det hela ut i en likbil.....

Vem behöver aftonbladet när SH samlade expertis slår till?

Ditt inlägg är världsklass!!!
Grymt rolig och bra sammanfattning :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma