Milleducce
Medlem
Körde lite småvägar runt Sturup och kom in på Eksholmsvägen .
Den hade dom grusat !!
Jag förstår inte varför men det låg fullt med ljust grus över hela vägen .
Skitjobbigt och farligt.
Saktade farten rejält och körde 30-40 km/h (70 väg) när en tant med häst viftade med armarna , bannade mig och tyckte jag skulle köra saktare .
Suck !

Den hade dom grusat !!
Jag förstår inte varför men det låg fullt med ljust grus över hela vägen .
Skitjobbigt och farligt.
Saktade farten rejält och körde 30-40 km/h (70 väg) när en tant med häst viftade med armarna , bannade mig och tyckte jag skulle köra saktare .
Suck !
