Varning för detta företag: MC-Poolen - RPM-MC - MC-Poolen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag tycker denna tråd stinker. Om det nu är som TS säger så borde väl ingen vilja vara underleverantör längre åt RPM-MC.

Sen är det väl inte första gången TS startar en sån här tråd? Förra gången var det väl nån konkurerande handlare som sålde hjälmar för billigt?

"Jag tycker denna tråd stinker. Om det nu är som TS säger så borde väl ingen vilja vara underleverantör längre åt RPM-MC."

- Är det någon som är grossist till MC-Poolen idag - iså fall dubbel varning, avsluta innan det är för sent & ge inga krediter.

"Sen är det väl inte första gången TS startar en sån här tråd? Förra gången var det väl någon konkurrerande handlare som sålde hjälmar för billigt?"

- Har inget minne om någon sådana tråd, men Du får gärna upplysa Mig om vilken.

Det enda som stinker här, är en handlare som inte gör rätt för sig & blåser andra på stora pengar.

Yes, men då kunde jag inte i min vildaste fantasi tro att Han skulle bida sin tid, under falskt flagg, för att sedan starta upp eländet igen. Utan att gjort rätt för sig. I samma lokal, med exakt samma prylar: kläder, skor, skydd mm. alla med det gemensamma att de är tillverkade innan konkursen. Hoj lagret var tydligen svårare att mörka så där ekar det tomt 3-5 hojar. Det är skrämmande!

Nuvarande ägaren är en bekant till mig som är helschysst och garanterat har rent mjöl i påsen. Han har tidigare arbetat som anställd på Mc poolen i många år.

Vad dåvarande ägaren (Mc poolen) gör nuförtiden har jag ingen aning om, men han är inte med i firman iaf.

Har inget minne om någon sådana tråd, men Du får gärna upplysa Mig om vilken.

Det enda som stinker här, är en handlare som inte gör rätt för sig & blåser andra på stora pengar.

Sorry, det var visst inte du som startade den tråden. Det var nog din brorsa för stilen var densamma.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=231804

Om du nu har så mycket på fötterna så vore en polisanmälan mer befogad än en tråd på ett MC-forum. En tråd där du uttrycker dig vara den enda som känner till sanningen. Kanske har du rätt men eftersom inte RPMs ägare finns här och kan svara för sig så känns denna tråd riktigt jävla svinaktig.

Jag har stött på allt för många människor som tycker att smutskasta andra är bästa sättet att marknadsföra sig själva och tyvärr. Allt du signalerar i mina ögon nu är att du är just precis ett sånt praktsvin.

Ta och jobba med dig själv och dina egna produkter istället, det är så vinnare arbetar.

Last edited:
Nuvarande ägaren är en bekant till mig som är helschysst och garanterat har rent mjöl i påsen. Han har tidigare arbetat som anställd på Mc poolen i många år.

Vad dåvarande ägaren (Mc poolen) gör nuförtiden har jag ingen aning om, men han är inte med i firman iaf.

Jag har träffat Din bekant tillsammans med förre ägaren under namnbytet av företaget. Att Du "känner" någon ändrar inget i sakfrågan.
Jag står fast vid min varning för MC-Poolen.

Sorry, det var visst inte du som startade den tråden. Det var nog din brorsa för stilen var densamma.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=231804

Om du nu har så mycket på fötterna så vore en polisanmälan mer befogad än en tråd på ett MC-forum. En tråd där du uttrycker dig vara den enda som känner till sanningen. Kanske har du rätt men eftersom inte RPMs ägare finns här och kan svara för sig så känns denna tråd riktigt jävla svinaktig.

Jag har stött på allt för många människor som tycker att smutskasta andra är bästa sättet att marknadsföra sig själva och tyvärr. Allt du signalerar i mina ögon nu är att du är just precis ett sånt praktsvin.

Ta och jobba med dig själv och dina egna produkter istället, det är så vinnare arbetar.

Ta & tagga ned lite & läs det som konsumentupplysning istället, så slipper Du få hjärnblödning.:krama

Last edited:
I övrigt, så denna tråd är aningen suspekt och de anklagade kan inte besvara på ett bra sätt.

Tråden stängs nu.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär