Varning för denna Mc affär...

XANDER

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Gsx-R1000 Turbo K5*Såld*
http://www.swedishviking.se/

Inte för att han säljer spec mkt till sporthojar men mkt till custum m.m

Handlade av honom för ca: 1år sedan. Först skulle grejorna kosta 1600kr när dom kommer säger han att dom ska bli lite dyrare. Ok hur mkt? 800kr.
Jag var behov av dom fort, så jag säger att det är oki. När dom kommer ska han ha 3800kr står det på avin. Ringer upp han naturligvis på en gång. Han säger att det blivit ett misstag och att jag ska lösa ut det och han ska sätta in pengar till mej så det blir 2400kr bara. Men han gör det inte. Senare säger han att han har svårt att plocka ut pengar ur firman(SKITSNACK) och att jag gärna får handla saker för pengarna. Jag beställer prylar av han men inget händer. Jag har flera gånger stött på han om att jag ska ha mina pengar. Men inget händer. Fatta inte hur sånna här människor kan lyckas att ha företag.

Så var vaksam med han. Har även polare som haft liknande problem med han. Då skulle han ha mer betalt än överänns kommet vid leverans:va

swedishviking swedish viking

brevid garage länken finns det en länk som heter Mc-firmor lägg in han som en mc firma och betygsätt hans verksamhet, där kan även andra betygsätta han så andra får ett hum om hur kass han är.

av det du skriver kommer jag som tur är aldrig ha nåt med han o göra och hoppas andra inte ska utsättas för hans jävla hyckleri. Och en riktig dålig hemsida hade han, jag som inte har nå problem med synen kunde knapps se vad det stod eller hittade nå skit där.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage