VARNING!!! Dieselspår Hornsberg!

Thundercat skrev:
Det finns lastbilar som har tanken på vänstersidan, de kan också ha en tank på vardera sidan. Men det vanligaste är att tanken sitter på högersidan. Gäller iaf volvolastbilar.

Jo, jag vet att vissa fjärrbilar har dubbla tankar, fast då borde spillet ligga i ytterkant. Nu har jag fått veta att det tydligen är ett problem med vissa bussar att de dräller drivmedel om de tankas fullt. Får hoppas att det åtgärdas å det snaraste.

Tom skrev:
Nu har jag fått veta att det tydligen är ett problem med vissa bussar att de dräller drivmedel om de tankas fullt. Får hoppas att det åtgärdas å det snaraste.
Japp! Det är ett känt problem att vissa bussar läcker bränsle när dom tankas fullt. Detta har uppmärksammats av busslinks personal och hur detta ska lösas diskuteras med arbetsledningen.

Macho Woman skrev:
:gnissla Tur att det är en vurptålig och vurpvan hoj och att detsamma gäller för mig.
Jag beklagar i alla fall! Hoppas du inte slog dig! Det gick väl inte så jättefort där kan jag tänka mig? Har inte sett dig på Hornsgatans trottoarer nånting trots att jag spejat lite. :)

Warburton skrev:
Jag beklagar i alla fall! Hoppas du inte slog dig! Det gick väl inte så jättefort där kan jag tänka mig? Har inte sett dig på Hornsgatans trottoarer nånting trots att jag spejat lite. :)

Synd. Jag har nog inte vandrat så mycket längs trottoarerna I'm afraid. Har varit ute och kraschat i stället. :3freak Slår mig gör jag inte. Jag är hård. :näsblod

Macho Woman skrev:
Synd. Jag har nog inte vandrat så mycket längs trottoarerna I'm afraid. Har varit ute och kraschat i stället. :3freak Slår mig gör jag inte. Jag är hård. :näsblod
Tydligen... Jaja. PMa om du vill ha körsällskap nån dag. Jag gör inget annat hela dagarna... 87 dagar kvar till termin 5 :banana (av 11, suck...)

Näfan, nu får jag ta bort "Kraschkungen Kay"-dekalen från min hoj. :lol

Macho Woman skrev:
:4skrika Det var inte mitt fel! Det var utomstående omständigheter!

Ja jo, men ändå, krasch som krasch! ;) :tungan

Warburton skrev:
Jag ska montera kraschpuckar på min hoj. På dem ska det stå "KK" som i Krasch-Kalle.

Du hade "KKK"-dekal på din hoj alltså? :7peta

Nej, för krashkungen är ett ord :arsele

Macho Woman skrev:
:4skrika Det var inte mitt fel! Det var utomstående omständigheter!
Tyckte det var kul när du "tystade" Swedie i förra kraschtråden men nu vete katten om du inte börjar segla om..... :lol :lol :lol

Skönt att du inte slog dej iaf....

Thundercat skrev:
Det finns lastbilar som har tanken på vänstersidan, de kan också ha en tank på vardera sidan. Men det vanligaste är att tanken sitter på högersidan. Gäller iaf volvolastbilar.

Scania med, iaf dom jag har kört.

Macho Woman skrev:
Det hade jag men det är ett räcke i vägen. Man laddar på från rödljuset och när man ser kurvan har man redan både fart och nedlägg. :3freak
Var inte du "Extremt C-licensierad"?

Isåfall ska du börja i Rookie 600 (Om du inte redan gör det, såg dej dock inte på Sviestad)

Bara det faktum att du startar....ähumm vi kanske inte kommer längre än till träningen....anyway, du är ensam värd hela entrébiljetten, resan och övernattningen :lol :lol :lol

Snacka om publikmagnet......

Inte utan att man börjar bli lite irreterad på alla dessa gammla jävla lastbilar som någon gneden åkare inte har lust att lägga ner pengar på :mad:
Fan, dom borde kunna bli åtalade för mordförsök!!

Åneej, detta kan inte va sant. Du skulle ju ta det lugnt fortsättningsvis?

Tur att allt gick bra iaf.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...