Geronimo79
Ny medlem
Köpte en cross kawa kx 450 f -06 för ca 1 mån sedan men undrar lite angående varmstartskabeln. Den är mer eller mindre stenhård och går således knappt att dra in - jag har justerat den enligt manualen men undrar om ngt ändå är galet
Hojen startar lätt när den är kall men kan bli lite tjurig då den är varm + att den ibland stannar helt vilket inte är kul på crossbanan. På husan jag hade innan så kunde man dra in decompen precis som man gör med kopplingen men på denna är den mer eller mindre som sagt var helt stum. Kan problemet jag har ha något med detta att göra eller kan det va ngt annat? Hojen är helt original och har gått 10-12 h..
Hojen startar lätt när den är kall men kan bli lite tjurig då den är varm + att den ibland stannar helt vilket inte är kul på crossbanan. På husan jag hade innan så kunde man dra in decompen precis som man gör med kopplingen men på denna är den mer eller mindre som sagt var helt stum. Kan problemet jag har ha något med detta att göra eller kan det va ngt annat? Hojen är helt original och har gått 10-12 h..
Ingår plungen så att säga i själva förgasaren eller ingår den i "vajerkitet"?