Varg t-shirt sthlm

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Behöver akut hitta en varg T-shirt. Typ ylande vargar mot månen. Vart hitta i sthlm?
Kitch-butik i Gamla stan? Sånt där som turister köper, och folk på Söder som tror re-wilding är en bra sak...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha!

Nä. Ska ut på en tripp med ett gäng HD åkare, vill bara smälta in i gänget!
... Alltså...

Är det folk du känner sedan tidigare så förstår jag inte varför du ska förställa dig och lägga dig till med en stil som inte är din egen. Var bara dig själv så tror jag dina polare uppskattar och respekterar dig precis så mycket som du förtjänar.

Utomstående HD-åkare lär inte tycka att du är cool bara för att du bär stereorypa kläder, snarare tvärtom. Prova att rulla in på valfri klubbfest med köpt ryggtryck så får du se hur populärt det är :hihi
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
... Alltså...

Är det folk du känner sedan tidigare så förstår jag inte varför du ska förställa dig och lägga dig till med en stil som inte är din egen. Var bara dig själv så tror jag dina polare uppskattar och respekterar dig precis så mycket som du förtjänar.

Utomstående HD-åkare lär inte tycka att du är cool bara för att du bär stereorypa kläder, snarare tvärtom. Prova att rulla in på valfri klubbfest med köpt ryggtryck så får du se hur populärt det är :hihi

Jag tror att tanken var att driva med harleyåkarna.

Du bevisade just att det funkade.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag tror att tanken var att driva med harleyåkarna.

Du bevisade just att det funkade.
Jag kanske missförstod ironin, jag tolkade det som att TS hade en uppriktig önskan om att "smälta in i gänget" och ville därför i bästa välmening påpeka att TS kanske är snett på det. Men det kanske var jag som var snett på det, vad vet jag :)
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top