Varför ??

Hanzzon

Den långe Den snygge Å Den vackre
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
R1 03, sådär Blå/Svart
Varför vill man åka runt runt inne i Göteborg under klaset med sin/sina som i detta fall Gsxr ? är man i så stort behov att få nån fjortis kolla på en ?,
Jag menar hela västra-götalands poliskår är ju inne i stan varför inte passa på att vrida på rullen på några härliga vägar runt om staden?
jaja vad är en bal på slottet....

vad bra, tänkte så det inte bara var ölen som ville prata nu så här på kvällskvisten :fyllisar

Hanzzon skrev:
Varför vill man åka runt runt inne i Göteborg under klaset med sin/sina som i detta fall Gsxr ? är man i så stort behov att få nån fjortis kolla på en ?,
Jag menar hela västra-götalands poliskår är ju inne i stan varför inte passa på att vrida på rullen på några härliga vägar runt om staden?
jaja vad är en bal på slottet....
För att dom är så stolta över att ha lyckats köpa sina fina drömhojar och vill visa upp dem för allmänheten...? Inte vet jag.... Jag bara gissar....

Firefly skrev:
För att dom är så stolta över att ha lyckats köpa sina fina drömhojar och vill visa upp dem för allmänheten...? Inte vet jag.... Jag bara gissar....

Japp...
Nyss hemkommen från krogen :tuttar
Har väl själv kört race på Allén när det är massa folk som står i kikar. känns mkt bättre då även om det är lite moppefucko :rodnar

Han kanske bara ville glida runt och spana på folket/brudar och softa lite? who cares?

Back