varför ???

Ja antar att du låtit den stå och bli varm, men om du inte har det så kan det bli sådär när den är kall
 
AlpinA skrev:
Ja antar att du låtit den stå och bli varm, men om du inte har det så kan det bli sådär när den är kall



Den har körts varm länge men den är så där ändå :confused:


Ska kolla lite närmre på förgasaren imorgon
 
Alex.J skrev:
Den har körts varm länge men den är så där ändå :confused:


Ska kolla lite närmre på förgasaren imorgon

FLÄSKA PÅ STÖRRE MUNSTYCKE!!!! sätter en 100 på att den kommer gå bra om du går upp till 110-120 i munstycket :fakta
 
Messiah skrev:
FLÄSKA PÅ STÖRRE MUNSTYCKE!!!! sätter en 100 på att den kommer gå bra om du går upp till 110-120 i munstycket :fakta




Ska prova med ett 106 och ett 118 munstycke får se hur den går sen
 
*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back
Top