Varför tjafsa med polisen?

igentligen borde jag inte men kan inte hålla mig:P killen driver ju med snuten här.. i slut änden så gör han ju som polisen vill. killen måste väl inte va kriminell bara för att han äger en ferrari?? Eller för att han bryter på svenska. sen vet man ju inte va som utspelatsig innan han börja filma. som han förmodligen börja göra för att snuten va dryg pch otrevlig!

Polisen var ju bara orolig att motorn skulle skära pga lågt oljetryck...

Först i knäskålarna, sen huvet :fakta

Mest förbannad på avsaknaden av motorljud på en film som handlar om att motorn är igång.

(Men seriöst, även en Ferrari överlever att köra på tomgång i ett antal minuter, annars skulle ingen överleva i bilköerna runt storstäder. Inte för att försvara att idioten inte följer polismans order)

Hade jag varit polis där så hade jag snällt stått och väntat 1.5 minut, sen skrivit ut en ordningsbot då han överskridit tomgångskörningstiden :D

Hade jag varit polis där så hade jag snällt stått och väntat 1.5 minut, sen skrivit ut en ordningsbot då han överskridit tomgångskörningstiden :D

Tänkte exakt detsamma! Varför ska polismannen jiddra? Slappna av och gör ditt jobb polisjävel? Antingen har killen i Ferrarin gjort nåt olagligt och då är det ju bara att bötfälla eller så är han grön och då finns ingen anledning att jiddra med honom. Polismannen kunde ju dock gärna ha påpekat max 1 minut tomgångskörning och sedan hållt käften och kontrollerat körkortet.

Dessutom så tror jag att en utlänning i Skåne rasismens högborg som dessutom kör Ferrari är ganska trött på att bli stoppad av polisen vilket kanske förklarar hans attityd lite.

Vidare så är det mer än tillräckligt med oljetryck i en motor som står på tomgång. Men det var ju och andra sidan inte tribologi-forskare som uttalade sig...

Tänkte exakt detsamma! Varför ska polismannen jiddra? Slappna av och gör ditt jobb polisjävel? Antingen har killen i Ferrarin gjort nåt olagligt och då är det ju bara att bötfälla eller så är han grön och då finns ingen anledning att jiddra med honom. Polismannen kunde ju dock gärna ha påpekat max 1 minut tomgångskörning och sedan hållt käften och kontrollerat körkortet.

Dessutom så tror jag att en utlänning i Skåne rasismens högborg som dessutom kör Ferrari är ganska trött på att bli stoppad av polisen vilket kanske förklarar hans attityd lite.

Vidare så är det mer än tillräckligt med oljetryck i en motor som står på tomgång. Men det var ju och andra sidan inte tribologi-forskare som uttalade sig...

Polisen var nog lite på spänn då han tydligen startade bilen under kontrollen.

Inte för att försvara hans agerande, men han var nog inställd på problem och fick inget utlopp för adrenalinet.

Inte för att försvara hans agerande, men han var nog inställd på problem och fick inget utlopp för adrenalinet.

Kan nog hålla med, att ha nån som sannolikt gjort något redan innan (eftersom han blivit stoppad) som startar motorn i en bil som med lätthet drar snutens trötta volvo om vägen öppnar sig är tämligen provocerande.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park