Varför tas min tråd bort hela tiden?

Renga

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2004
Hoj
Hojlös...
Där jag säljer några avgassystem?
Det finns minst en tråd till där det säljs avgassystem som inte tas bort!?

Anledningen till att den tråden får ligga kvar är att den fanns innan de nya reglerna började att gälla. Finns en utmärkt annonsdel precis som eisbaer säger använd denna.

Tom Byron skrev:
vad e det för regler ? :va

Nya ?

Förut fanns det ju inga direkt klara regler emot annonser under forumena. Detta finns dock nu. Med tanke på att tråden han syftar på funnits lång tid tar i varje fall inte jag bort den. Dock tas nya säljestrådar bort.

Tänkte bara att detta är ju det rätta forumet för att hitta köpare!
Under säljes är det ju inte säkert att dom som har Supermotard läser...

Korkad regel tycker jag.

Renga skrev:

Korkad regel tycker jag.

Ett forum måste styras upp.

Styras upp!??? Så du menar att lägga Supermotard relaterade saker i ett annat forum e att styra upp?

Hur ska jag kunna vända mej till dom som läser i Supermotard tråden med detta då?

Renga skrev:
Styras upp!??? Så du menar att lägga Supermotard relaterade saker i ett annat forum e att styra upp?

Hur ska jag kunna vända mej till dom som läser i Supermotard tråden med detta då?

Fungerar inte om alla lägger säljes, köpes, bytes rakt i de olika forumen som vi har! That´s it. Ingen ide att disskutera detta vidare.

Dessutom så tycker jag de e dåligt att ta bort en tråd 2 ggr utan att ens meddela varför...

Renga skrev:
Dessutom så tycker jag de e dåligt att ta bort en tråd 2 ggr utan att ens meddela varför...

Tar inte bort dem. Låser dem o låter de ligga en dag innan de tas bort.
Längst ut till höger ser man då anledningen till att inlägget togs bort.

Renga skrev:

Alltså, det hela är väldigt enkelt.
Om ALLA på forumet som vill sälja/köpa saker använder annonsforumet så behöver man inte oroa sig som du gör nu. Det är ju DÄR man tittar efter just sådana saker.

Dom som har mer än bara SM tex, ska dom fara runt i alla forum för att kunna hitta det dom vill köpa/sälja?

Den nya regeln är väldigt bra, för det innebär att dom som är intresserade av att köpa/sälja något får en stor marknad där alla tittar. Ungefär som blocket tex. Klockrent! :tummenupp

Om inte motardmissarna tittar på dina annonser i säljes/köpesforumet så är det antingen annonsen eller motardfolket som är problemet, inte forumet.

Lycka till med försäljningen!

Testforumet är ju alltid öppet om man envisas med att inte skilja på forumen, där är inte så noga med ämnet heller... :tomten

Renga skrev:

Korkad regel tycker jag.

Nej det här är inte rätt forum för annonser det finns det ett annonsforum för,
i det här forumet diskuteras allt annat som har med motarder att göra.

Så om dom som har eller vill ha en supermotard inte läser säljesannonserna, hur ska dom då överhuvudtaget kunna hitta en motard?

Hur gör du för att hitta en hoj som du vill ha, letar i expressen & aftonbladet?
Själv kollar jag i gula tidningen eller på blocket....

Om du tycker att regeln är korkad för att en eventuell köpare inte läser säljesannonser så är det knappast regeln eller annonsen som är korkad...

Lycka till med försäljningen. :hej

Hej jag vill köpa ett gashantag med kortare slag till min Husaberg 650 -02

(försöker visa på nånting me den här posten.)

Busaberg skrev:
Det värsta är ju att det är så, fler som jag känner som åker husa tycker likadant, att gasen skulle "vart kortare" :>

Blir nog hobbex då! Ejdehage tipsade om att det skulle finnas riktiga "större rullar" att köpa dock?

OlleR skrev:
Det värsta är ju att det är så, fler som jag känner som åker husa tycker likadant, att gasen skulle "vart kortare" :>

Blir nog hobbex då! Ejdehage tipsade om att det skulle finnas riktiga "större rullar" att köpa dock?

Prova Hondas gashandtag! Perfekt! :yoparty

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back