Bara jag som är så snål att jag klipper sönder tandkrämstuben och skrubbar ur de sista?!
Vem kommer ihåg att köpa den där tandkrämen när man handlar annat. Man glömmer handla för att den aldrig tar slut, den lever ett bra tag även uppklippt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag som är så snål att jag klipper sönder tandkrämstuben och skrubbar ur de sista?!
Mhm men kör det över spotify istället.
Ja va några riktigt bra, blir nog att tanka och bränna ut samt BETALA FÖR DET.
Ja det låter sjukt bra och får iaf mig på sjukt bra humör! Trotts att det är argt låter det så glatt på något sätt![]()
Ladda hem + donera så stödjer du ingen mellanhand fast iof coolt med orginal skiva, fast isf är lp coolare...Givetvis kör jag Spotify hemma, då får dom ju (minimalt)betalt, slangningen var för att ha i mobilen/bilen.
Jag kommer nog dessutom att köpa skivan, det är en sån skiva som kan va kul att spara.
Ladda hem + donera så stödjer du ingen mellanhand fast iof coolt med orginal skiva, fast isf är lp coolare...
Tips på fler liknande band?
Inte alls lika bra, för vänsterklagande utan poäng på något sätt. (låter för mycket prog)Inte tjejband, men http://www.myspace.com/masshysteri är rätt bra, även dom ett Umeåband...
På http://www.nyvag.com/ hittar du fler band.
Jag försökte hitta något av De Cockpitts, men det finns bara en kass youtubevide från replokalen, även det punk som punk var förr...
Inte alls lika bra, för vänsterklagande utan poäng på något sätt. (låter för mycket prog)
För övrigt är du en dålig mäniska som inte seedar vad du tankar(inga distrubutörer)
När du kommer till den punkt då du måste klämma så jääävla hårt så det gör ont i fingertopparna är den slut.
Nej då tar man fram brödkaveln, tom glasburk eller nått liknande.![]()
Tandkrämsrelaterat, det går mycket mindre tandkräm då man använder eltandborste, helt enkelt för att man inte rymmer en "korv" tandkräm på den, utan bara en klick stor som en ärta.
Läser man på tuben står det ofta att en klick stor som en ärta räcker, men i alla reklambilder ser man tandborstar med en "korv" på?![]()
På 70 talet såldes tubklämmare i porslin med ett vred på sidan.
Alla genuint snåla människor köpte en sån, dom finns säkert fortfarande på Ö&B, Rusta och andra butiker för snåla människor!
haha kan fan stämma! är slavisk tandborstare och har snusgula tänder trotts att jag varken röker eller snusar, nästa tandbleknings dags på dom snart..Jag gjorde alltid en "korv" förut. Men min nuvarande flickvän har alltid en knappt synbar klick tandkräm på tandborsten.
Jag påpekade lite ironiskt att det inte skadar att ha tandkräm på tandborsten.
Sen påpekade hon att jag har gulare tänderGood point liXom.
Hon har lika vitt leende som cheyerna på tandblekningsreklamer tamefan, det är inte mänskligt möjligt
Jag anar konspiration! (från tandkrämen, inte cheyen. Hoppas jag.)
ahh.. De funkar inget vidare eller så e det för mycket ipred mellan umeå och ystad..Nu jäklar seedar jag!
Jag vet, jag slangar med webbläsaren (Opera) och stänger man ned den så slutar man att seeda om man inte återaktiverar....
Jag har en liknande fundering kring sopbehållaren under diskbänken. Den fylls till brädden omgående men sen kan man lirka ner lite till i två månader. Det finns alltid plats för lite till. Skumt.
Jo, jag är också svag för tjejer som sjunger som är unga och arga, trots att jag själv varken är ung eller speciellt arg längre, det låter bara bra helt enkelt...
Jag menar, hur skulle den kvinnliga motsvarigheten till TKU se ut? Återigen, jag vill inte se det tror jag, men ändå, varför finns den inte?
En smygborstare såklart.Sen påpekade hon att jag har gulare tänderGood point liXom.
Hon har lika vitt leende som cheyerna på tandblekningsreklamer tamefan, det är inte mänskligt möjligt
Jag anar konspiration! (från tandkrämen, inte cheyen. Hoppas jag.)
Jag har även ett stort frågetecken gällande tjejer (apropå den andra popcorntråden). Varför finns det inga roliga tjejer? Alltså jag jag menar a'la bra komiker, musiker eller liknande? [/SIZE]
Du tror bara att den är slut. Det går ALLTID att klämma ur lite till.
Jag tycker Jag klämmer ur friskt ur tuben men det är fanimej lite till kvar hela tiden.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |