Varför tar aldrig tandkrämen slut?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det går ganska snabbt att borsta ur en tub tandkräm så att den, sett utifrån upplevs som sjungande på sista versen men sen kan man alltid klämma ut lite till ur den.

:mad:

Jag kör med en tub som har varit "slut" i en månad nu.

Min är fan alltid helt jävla jätteslut. Vet inte vart det tar vägen någonstans...

Jag tror fasiken det är tandkrämen som sänker min budget varje månad :va

Min är fan alltid helt jävla jätteslut. Vet inte vart det tar vägen någonstans...

Jag tror fasiken det är tandkrämen som sänker min budget varje månad :va

Du tror bara att den är slut. Det går ALLTID att klämma ur lite till.

Teo; Prova att ta mer än ett nanogram per gång du borstar garnityret, så ska du se att du får fina tänder OCH att krämen så småningom tar slut. :)

Du tror bara att den är slut. Det går ALLTID att klämma ur lite till.

Det går alltid att klämma ut mer så länge du bara tar hälften av vad som är kvar.

Last edited:
Jag skriver under på frågeställningen. Samtidigt så undrar jag varför deodoranten fan alltid är slut.

Jag har även ett stort frågetecken gällande tjejer (apropå den andra popcorntråden). Varför finns det inga roliga tjejer? Alltså jag jag menar a'la bra komiker, musiker eller liknande? Ta ett exempel som Jävlaranamma, ett ballt pubersrockenrollband från Götet som härjat i många år. Varför finns det ingen kvinnlig motsvarighet? Inte för att jag vill ha det, men ändå.

Eller punkband på den tiden det begav sig. Varför kunde/kan inte brewdarna göra nåt?

Känns mest som att det ska vara nedstämt, melankoli, Ternheimskt mysigt, gapigt Caroligt, transvestitskt Perelligt, sockersött schlagrigt eller sammafattningsvis skit från deras planhalva.

Det har inte funnits en bra kvinnlig musiker sedan Janis. Det är en sak som är säker. Pungt.

Nu har detta inget med tandkräm att göra, men jag orkar inte göra en egen tråd. Feel free, den som vill.

Teo; Prova att ta mer än ett nanogram per gång du borstar garnityret, så ska du se att du får fina tänder OCH att krämen så småningom tar slut. :)

Det går alltid att klämma ut mer så länge du bara tar hälften av vad som är kvar.

Jag tycker Jag klämmer ur friskt ur tuben men det är fanimej lite till kvar hela tiden. :mad:

Eller punkband på den tiden det begav sig. Varför kunde/kan inte brewdarna göra nåt?

Känns mest som att det ska vara nedstämt, melankoli, Ternheimskt mysigt, gapigt Caroligt, transvestitskt Perelligt, sockersött schlagrigt eller sammafattningsvis skit från deras planhalva.

http://www.myspace.com/epidemicspunk.

Visserligen gapigt, men det är ju lite av charmen med späda brudar som sjunger punk...

Visserligen gapigt, men det är ju lite av charmen med späda brudar som sjunger punk...
Fast det där var ju lite distat "The Sounds". Men visst, det bekräftas mer känns det som. Brewdarna kan inte.

Jag menar, hur skulle den kvinnliga motsvarigheten till TKU se ut? Återigen, jag vill inte se det tror jag, men ändå, varför finns den inte?

När du kommer till den punkt då du måste klämma så jääävla hårt så det gör ont i fingertopparna är den slut.

Fast det där var ju lite distat "The Sounds". Men visst, det bekräftas mer känns det som. Brewdarna kan inte.

Jag menar, hur skulle den kvinnliga motsvarigheten till TKU se ut? Återigen, jag vill inte se det tror jag, men ändå, varför finns den inte?

[YOUTUBE-ID]I9zI-HHOeIM&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Dom du tipsa till va ju riktigt bra! perfekt punk/pop blandning och fartigt :yoparty

Späda rock/punk sångerskor är bland det sexigaste som finns :kär
Är nog mest för att det är dom enda brudar det är energi i..

Angående tandkräm så håller jag med! ända anledningen att köpa ny är för att man glömde den hemma när man ska iväg.. (Har 3-4 tuber och då flytta jag för 3 mån sen :gnissla)

Last edited:
Dom du tipsa till va ju riktigt bra! perfekt punk/pop blandning och fartigt :yoparty

Späda rock/punk sångerskor är bland det sexigaste som finns :kär
Är nog mest för att det är dom enda brudar det är energi i..

Jo, dom spelade Live här på stan för ett par dagar sedan!
Såg du länken till Piratbukten på deras myspace?
Jag laddade ner deras skiva, det finns guldkorn.

Jo, jag är också svag för tjejer som sjunger som är unga och arga, trots att jag själv varken är ung eller speciellt arg längre, det låter bara bra helt enkelt...

Jo, dom spelade Live här på stan för ett par dagar sedan!
Såg du länken till Piratbukten på deras myspace?
Jag laddade ner deras skiva, det finns guldkorn.

Jo, jag är också svag för tjejer som sjunger som är unga och arga, trots att jag själv varken är ung eller speciellt arg längre, det låter bara bra helt enkelt...
Mhm men kör det över spotify istället.
Ja va några riktigt bra, blir nog att tanka och bränna ut samt BETALA FÖR DET.

Ja det låter sjukt bra och får iaf mig på sjukt bra humör! Trotts att det är argt låter det så glatt på något sätt :tungan

Tandkrämsrelaterat, det går mycket mindre tandkräm då man använder eltandborste, helt enkelt för att man inte rymmer en "korv" tandkräm på den, utan bara en klick stor som en ärta.

Läser man på tuben står det ofta att en klick stor som en ärta räcker, men i alla reklambilder ser man tandborstar med en "korv" på? :va

Försöker dom att lura oss att använda för mycket, eftersom ingen (utom en väldigt förstoppad person utan tidningar på muggen) någonsin läser på tandkrämstuben!
Däremot matas vi mot vår vilja med bilder på tandborstar med korvar på.

Jag kan även upplysa om att en tub tandkräm räckte precis från kemisalen till matsalen på min gamla skola....

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra