Varför svarar aldrig w-motoracing i tel???

Har ni provat att maila då? Jag har inga som helst problem med w-motoracing.
Kanon service, bra priser och dom svarar snabbt på mina mail.

/Stefan
 
inbrottet skedde ju fan i mars....ska det behöva ta över en månad å reda ut?
 
Så svårt kan det inte vara - borde bara vara ett samtal till kronofogden
och anmäla företaget ?

/j
 
Skumt det här med w-motoracing...

Läste på gruppimport forumet för nån vecka sen att Andreas, som tydligen har hand om beställningar o leveranser har tidigare dömts för bedrägerier.. o nu när dom uppgifterna kom fram så har dom låst forumet :rolleyes:

Mvh
 
swespy skrev:
Skumt det här med w-motoracing...

Läste på gruppimport forumet för nån vecka sen att Andreas, som tydligen har hand om beställningar o leveranser har tidigare dömts för bedrägerier.. o nu när dom uppgifterna kom fram så har dom låst forumet :rolleyes:

Mvh

Men då borde man förfan inte få driva ett företag om man har dömts till bedrägerier
 
Men om ni börjar tröttna så är de ju bara att anmäla firman till ombudsmannen elr nått.. finns ju sånt skit överallt..

snurrigt företag, elr så ere A-lagare hela bunten o köper alkohol för era pengar
:fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top