Varför Stockholm?

UltraMarine skrev:
Som min brorsa råkade ut för: en icke-etnisk-svensk tränger sig på tunnelbanevagnen innan de som skulle stiga av, stigit av varvid en glasögon prydd svenne sa till killen att det är bättre om han låter de stiga av före det han kliver på... killen säger ingenting utan vid nästa station så reser han sig upp väntar tills det blev fritt i dörren varvid han sonika sparkar svennen i ansiktet och snabbt hoppar ut innan dörrarna stängs...
*suck*
Verkar ha varit en normal kille det där. Vissa tål inte att man säger åt folk.. tyvärr. Jag kan mer känna mig obekväm när farbror Ali på 68 sitter och dreglar och tittar på en under hela resan...Lustigt att det oftast förekommer bland äldre farbröder. Tragiskt att dom inte har mer respekt för kvinnor, synd att man inte tar seden dit man kommer. Visserligen svårt att ändra på sina åsikter, tyvärr.

Raggarn skrev:
men du, gör som jag;
ha bilen ståeende på jobbet och ta motorcykeln in/ut

har vi ingen hoj--->kööööp!

Hur löser du et på vintern då? :gnissla

betsy skrev:
Gnällspik! :7peta tänk på dem som inte har ett jobb, eller äger ett varuhus!

Jo det e klart jag heldre har ett jobb inne i stan än inget jobb alls :Bugar

Äger ett varuhus? :va

Köer är väl alltid roliga va??
tänk på dom härliga trängselavgifterna som du snart kommer att få betala. :(

Eftersom du kommer pendla inne i stan till våren sommarn med alla dess glasstånd o lättklädda flickor så kommer du snart inte klaga om det tar lite längre tid. ;) :tuttar

Annars kan du ju ta inlinesen in till jobbet inte långt alls juh!
Var glad!!! Våren är ju här och det är underbart varmt ute!! Du vänjer dig snart vid köerna *lovar*

Glad påsk på dig! :)

Bikerbitch skrev:
Verkar ha varit en normal kille det där. Vissa tål inte att man säger åt folk.. tyvärr. Jag kan mer känna mig obekväm när farbror Ali på 68 sitter och dreglar och tittar på en under hela resan...Lustigt att det oftast förekommer bland äldre farbröder. Tragiskt att dom inte har mer respekt för kvinnor, synd att man inte tar seden dit man kommer. Visserligen svårt att ändra på sina åsikter, tyvärr.
Men ge dom en hjärtattack då? Sära och visa... eller dra ner o blotta. Liksom.. då fattar de att man vet att du glor. Då lär de iaf få en liten tankeställare att man vet när folk tittar på en även om man inte tittar rakt på dom. Jag blir toklack nån tittar på mig när jag "tittar bort".

Annchua skrev:

NEEEJ! Det blir inga avgifter!! :mad:
Jag ska gräva bort alla vägtullar på nätterna!! :smasha

Sosse skit, vallöftes brytarsvin och sånt :gnissla

Mad Mike skrev:
Annchua skrev:

NEEEJ! Det blir inga avgifter!! :mad:
Jag ska gräva bort alla vägtullar på nätterna!! :smasha

Sosse skit, vallöftes brytarsvin och sånt :gnissla

Jag hade för mig att dom som bodde i stockholm fick rösta om det skulle införas trängselavgifter eller ej. Hörde på tv för ett tag sedan där sa dom att det ska införas på prov i 2 år from 2005 sen ska det bli en folkomröstning.

Lartes skrev:
Jo visst kan jag köra hoj i viss utsträckning.
Men de uppskattas inte av alla mina kunder. Det uppfattas som "översittar"fasoner eller vad man ska kalla det för.
Uppfattas de som översittarfasoner att köra hoj? :confused:

Swedie skrev:
Men ge dom en hjärtattack då? Sära och visa... eller dra ner o blotta. Liksom.. då fattar de att man vet att du glor. Då lär de iaf få en liten tankeställare att man vet när folk tittar på en även om man inte tittar rakt på dom. Jag blir toklack nån tittar på mig när jag "tittar bort".

'hämtar andan' Aldrig att jag särar på benen för någon äcklig kille. Dra ner o blotta, haha. Nu vet jag inte vad du har för knep när äldre farbröder tittar på dig Swedie, men jag tror jag nöjer mig med att ifrågasätta vad fasiken dom tittar på.

Annchua skrev:
Jag hade för mig att dom som bodde i stockholm fick rösta om det skulle införas trängselavgifter eller ej. Hörde på tv för ett tag sedan där sa dom att det ska införas på prov i 2 år from 2005 sen ska det bli en folkomröstning.

Jo då rösta, visst.. som vi gjorde med momsen och högertrafiken och allt annat som sossarna tog in på prov för 100år sen, nä dojja upp taskbotten i mjälten på Göran P varje gång han reser sej upp tycker jag. :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT