Varför Stockholm?

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Varför bor man kvar i Stockholm?
Höga försäkringspremier & dyra bostäder är några negativa saker.
Men dessutom har jag precis skaffat nytt jobb och det är väll iofs kul.
MEN jag börjar inne i stan, stureplan, kl 09:00 på mornarna.

HUR faaan ska man palla sitta i bilköer (måste ha bilen med mig eftersom jag jobbar som utesäljare och därmed måste åka ut till kunderna med produkter och kataloger) ca 1-1,5timmar per dag??

Usch jag längtar verkligen iunte till imorgon när det bara är att sätta sig i bilen igen för att svära över varför det inte kan finnas vettiga transportleder in till stan.

Nån som har nått tipps på vad jag ska göra för att inte slå sönder bilens inredning imorrn?

//F.rustrerad

Alt 1: Parkera bilen inne istan och ta pendeltåg in dit under rusningstrafiken

Alt 2: Varför inte leverera kataloger med hoj?

Lartes skrev:
Varför bor man kvar i Stockholm?
Höga försäkringspremier & dyra bostäder är några negativa saker.
Men dessutom har jag precis skaffat nytt jobb och det är väll iofs kul.
MEN jag börjar inne i stan, stureplan, kl 09:00 på mornarna.

HUR faaan ska man palla sitta i bilköer (måste ha bilen med mig eftersom jag jobbar som utesäljare och därmed måste åka ut till kunderna med produkter och kataloger) ca 1-1,5timmar per dag??

Usch jag längtar verkligen iunte till imorgon när det bara är att sätta sig i bilen igen för att svära över varför det inte kan finnas vettiga transportleder in till stan.

Nån som har nått tipps på vad jag ska göra för att inte slå sönder bilens inredning imorrn?

//F.rustrerad

he he he låter inte så kul men skaffa dig en släpkärra till "moppen" eller en bud box :arsele KÖ= :banana

:7peta lycka till

Dom behöver inte en till jävel?? Söker jobb...
Lär dig alla små genvägar, då kan man kapa mycket tid! (iaf nåt som man lärde sig när man körde budbil:))

Eller parka bilen där inne och köra hoj in.