Varför startar inte skräpet?

MrDaytona skrev:
De e precis en sån jag syftar på. Sån har iaf jag på min.

Det var somf-n. En sån har jag önskat att det fanns. Börjar bli lite trött på att rulla iväg med stödet i backen. Ska undersöka om det går att peta igång den igen då...tack för tipset

Enkla fel..

Bensin i tanken??

Skämt åsido, har du kollat de enkla grejorna??
bensin i tanken?
Bensin FRÅN sprutet?
Gnista på stiften vid startförsök?
Blöta/torra stift?

Fel är oftast enkla..

Triumph har haft problem med elsystemen på vissa hojar. De bara stannar och på verkstaden startar de igen utan att mekanikern vet varför. En kompis till mig fick hela kabelhärvan utbytt på garantin.

StAnger skrev:
Det var somf-n. En sån har jag önskat att det fanns. Börjar bli lite trött på att rulla iväg med stödet i backen. Ska undersöka om det går att peta igång den igen då...tack för tipset

Men som det blev sagt innan, provat med startgas?

skruvis skrev:
Men som det blev sagt innan, provat med startgas?

Provade aldrig med startgas...gav upp innan det :)

Bytte relä för säkerhetsskull men det var inte det heller. Soppa fanns i tanken och jag har verkligen plöjt igenom alla småsaker. Tack för hjälpen iallafall allihopa för tips men det slutade med att jag puttade den till verkstaden igen.

Det är en och en halv kilometer men jag gör det snabbare för varje gång nu. Är nere på en timme mot första en och trekvart. Liljeholmsbron är det tyngsta... :rolleyes:

Nåja...nu är den i händerna på folk som kan det där bättre än jag själv åtminstone. Hoppas det inte dröjer en evighet innan den kommer tillbaka för jag är så sjukt sugen på att köra. Var på fest i helgen och fick åka bil dit medans Stephen glatt dånade dit på bågen :4skrika

Well well

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck