Varför stannade du inte !?.

eller en smarphone. jeeesus. vemfan använder ens navigatorer idag. Tycker ärligt google maps navigatorn som varenda android telefon har är tillräckligt bra för att inte behöva en navigator

Faktum är att google maps är fullständigt värdelös till MC-körning, som (i alla fall för mig) handlar om allt annat än transportsträckor.

Ska du däremot bara transportera ändan närmaste väg mellan punkt A och punkt B så håller jag med om att google maps är alldeles excellent.

Faktum är att google maps är fullständigt värdelös till MC-körning, som (i alla fall för mig) handlar om allt annat än transportsträckor.

Ska du däremot bara transportera ändan närmaste väg mellan punkt A och punkt B så håller jag med om att google maps är alldeles excellent.

Instämmer. En MC-navigator är horribelt dyrt, men de är byggda för den miljön och har ett användargränssnitt som är milt anpassat. Jag planerar mina långkörningar i förväg med mc-kartor och Garmin Basecamp; svårt att göra med Google Maps, åtminstone om man inte vill dela sin privata data med Google.

I bilen däremot så känns en dedikerad navigator mindre motiverad, men det här är ju ett MC-forum. ;) Där blir det oftast Waze idag, även fast vi har navigatorer.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...