Varför så dåligt med förarbilder från SM-förarna?

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date
jP skrev:
Synd att ni inte kom med dessa förslag i höstas när säsongen var över, och jag bad er evaluera systemet :confused:
Förslagen ovan är rättså lätta att själv klura ut medans man skapar systemet faktiskt. Men nu så sätt igång o fixa. :)

Speciellt det här med att få ett konto så man själv kan uppdatera sin profil, o slippa emaila någon fram o tebax. Onödigt jobbigt. Gör allting lättare för användaren!

jP skrev:
Synd att ni inte kom med dessa förslag i höstas när säsongen var över, och jag bad er evaluera systemet :confused:

Om jag inte missminner mig fanns diskussionen om ett eget konto för att kunna anmäla sig senare redan förra våren, men då framkom att det aktivt valts bort för att göra site enklare att använda.

Hur som helst, jag är förvisso en upptagen människa, men vill du ha hjälp med något så PM:a.....

Swedie skrev:
Förslagen ovan är rättså lätta att själv klura ut medans man skapar systemet faktiskt. Men nu så sätt igång o fixa. :)

Speciellt det här med att få ett konto så man själv kan uppdatera sin profil, o slippa emaila någon fram o tebax. Onödigt jobbigt. Gör allting lättare för användaren!

Det handlar helt enkelt om prioritering, jag offrar inte en helg eller två på något som inte någon har efterfrågat, någon kommer använda, eller som inte fyller någon funktion.

Möjligheten till en redigerbar profil kommer att finnas tillgänglig för alla som matade in ett namn och lösenord i och med tävlingsanmälan.

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back