Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jocke K skrev:Vi har en liten kille på två månader, och visst förändras livet en hel del när man får barn. Men jag tycker att det är mycket viktigt för hela familjen att föräldrarna behåller sina gamla intressen så långt det bara är möjligt.
Jag tror det är ett stort misstag att enbart fokusera sig på barnen i 15-20 år, dels finns risken att man gör ungarna en björntjänst om man ser till att ALLTING är tillrättalagt under hela deras uppväxt. Sen tror jag att föräldrarna mår dåligt om dom måste bryta med sina intressen och det märker barnen.
Jag anser att det är viktigt att behålla det som man tycker är roligt i livet för då har man en stor möjlighet att bygga upp en glad och harmonisk familj.
Jag räknar med att köra ganska mycket i sommar både gata och bana, och min sambo håller på och ta MC kort. Men såklart så kommer våran son i första hand. Jag tror att våran son har bra mycket gladare föräldrar när vi har möjligheten att köra en sväng med hojen..

Superbike Roger skrev:Vad syftar du på?
Att du är gammal nog eller![]()
så behåller jag min gamla betalda skorv som
när det är dags för en ny hoj igen för mig får jag då välja.
954-Fajerbläjd skrev:Motorcyklar blir så förbannat tråkiga i jämförelse! För att inte tala om sporthoj.com, hehehe...
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |