Varför roligare -08?

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Varför blir det så mycket roligare säsong detta år för så många, bättre väder, annan inriktning, ny moppe, ny stad eller coolare polare?

Själv så hoppas jag på fler timmar på moppen samt än längre säsong.

Närmare till garaget kommer förhoppningsvis leda till fler mil på hojarna detta år.

För det här året slipper jag med största sannolikhet skruva med min.:tummenupp
Köpte en kraschad i början på förra sommaren och tillbringade resten av den med att vänta på delar från staterna. :huvet

Som du säger har väl folk framtidstro och posivitet i ådrorna. Själv ska jag ut på upptäcktsfärd så det blir säkert fint... iaf när man minns tilbaka:)

Fler bandagar än förra året + fler timmar på "nya" hojjen. Blir nog bra det här.

för mig hoppas jag på roligare sesong.

bytte gathojjen en gsxr 1000 k2 mot en k6 med lite lull lull på och bytte banhojjen en gsxr 1000 k1 mot en k5a med massa lull lull.

Har redan bokat mer bankörningar än vad jag körde hela förra sommarn.
kommer ta licens å kanske prova erf.

Så bara vädret är bra så blir de nog kanon..

Varför inte? För mig blir 08 roligare för jag har en hoj vilket jag gick 07 o trånade efter! :)

Ny moppe som är 80% roligare än min förra hoj :yoparty + att man är medlem nu i Ducatiklubben där man åker billigare på bana :tummenupp

har kortet från start nu, så jag behöver inte börja säsongen på körskolan

förhoppningsvis en nyare hoj och att VV och NTF inte har några pengar till att trckasera oss hojåkare:)

Hoppas på ny hoj och mer sol :yoparty

Dessutom kanske man har eget garage om man har tur så man kan njuta av skruvande och putsande lite med :D

För att det kommer bli fler bankörningar den här sommaren än förra, det finns ju faktiskt inget roligare har jag upptäckt! :tummenupp

Blir inte roligare 2008... Måste sälja min hoj för jag ska börja plugga....Snyft...

Förhoppningsvis mindre regn detta år.
+ Att man ska på hoj-x och Lelleträffen som man missade 2007:mad:
+ Mindre jobb= fler mil på hojen:)
+ Banåkning :yoparty

2008 roligare än vadå? än 2007? eller kanske roligare än din förra tjej? Intressant sätt att fråga på :D .....

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard