Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Handlar ju "bara" om 35-45 (eller >50?) incidenter om dagen, konstant i fem månader, snart sex...

Som sagt, jag har en bekant som har volontärjobbat på såna här boenden, han var stolt och tyckte det var jätteroligt att hjälpa till att hämta sängar och bädda och ställa i ordning.

Det var mindre roligt när dom boende hade flyttat in och det skulle hållas ordning.

Nu vägrar han att någonsin mer sätta sin fot där, jag vet inte vad som har lett fram till det, han pratar inte om det.

En ledtråd är att dom syriska tolkarna dom hade kallat in skakade bara på huvudet och gick hem, ingen av dom kunde nämligen tolka Dari

Med rådande medieklimat (180graders vändningen) så kanske det är dags att flytta trådarna till vanliga OT?

:banana

Någon som var/skall vara på Norrmalmstorg? Jag skall ner och kolla på pöbeln snart, något mer utbud lär man inte få ta del av.

Oj vilken känsla! Poliserna garanterade säkerheten och gav info till oss som kom från fel håll påväg till demonstrationen.Varje talare hördes högt och tydligt mellan husväggarna.Motdemonstranterna skiljdes åt med 10-15 piké bussar på rad, och hördes knappt. Allt var avspärrat utom en liten ingång för oss som stod upp för Svea och demokrati.Fler demonstrationer ska hållas på Norrmalmstorg, jättebra plats.Tack alla som var där och skrek med oss och gav mig leenden när min hårdrocks-stämma tonade ut över folkhavet.Och tack för nationalsången på slutet.Det finns hopp och nu har vi skapat det tillsammans. Det börjar nu, tack älskade Sverigevänner

QUOTE=Markus;6229304]Någon som var/skall vara på Norrmalmstorg? Jag skall ner och kolla på pöbeln snart, något mer utbud lär man inte få ta del av.[/QUOTE]

Jag var där med tjejen. Så här skrev nån:

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...