Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Lyckolandet, som sagt. När det nu var.
#tältläger #sub-samhälle #frittfall #Hejdå. #välfärdsstatensomströpsigsjälv #grävdärdustår

http://www.infowars.com/migrants-sleep-on-the-streets-in-protest-at-not-having-tvs-in-their-rooms/

“This is not a life, if you enter a room without TV, with just a bed and even a fridge,” said one of the refugees.

As we previously highlighted, asylum seekers in the Netherlands were also filmed complaining about slow wi-fi connections while whining about being “bored,” having to eat average food and authorities not handing them enough money to buy cigarettes.

a “Refugees Welcome” organization based in Bonn posted a message commenting on a party that was held for the migrants last week.
During the celebration, female members of the “Refugees Welcome” group were sexually molested by the refugees.

Går bra nu :hihi

Den kvinna som går på en sådan tillställning får skylla sig själv så länge den inte är utvecklingsstörd. Och det står jag för.

Så ja, fredens religion har än en gång visat sin förträfflighet.

Samtidigt som muslimer fullkomligt väller in i Europa så låter vi dem begå dessa horribla dåd

Om någon jävel frågar varför man röstar på SD spyr jag.

Jag trodde i min naiva enfald att det var inom 5år det skulle bli krig i EU. Verkar som det kommit tidigt inom den tidsperioden.

Hur många som finns i Sverige kan vi bara gissa....

:D

Den var fan rolig.

Angående "inte rasist, men..." (Frågan inte enbart riktad åt dig, Wunder). Jag har inte riktigt begripit mig på namnet.
Försöker de ironisera över någon som säger "jag är inte rasist, men tycker vi tar emot för många invandrare"? Vad är det som är fel i att säga så? Att alla som vill minska invandringen egentligen ÄR rasister? Hånar de alla som säger så, eller är det nåt annat som ska komma efter "men..."?

Känns ju verkligen 2013 att namnge en domän efter att invandringskritiska kallas rasister. Känns som att man lagt det bakom sig.

Jag fattar verkligen inte...

:D

Den var fan rolig.

Angående "inte rasist, men..." (Frågan inte enbart riktad åt dig, Wunder). Jag har inte riktigt begripit mig på namnet.
Försöker de ironisera över någon som säger "jag är inte rasist, men tycker vi tar emot för många invandrare"? Vad är det som är fel i att säga så? Att alla som vill minska invandringen egentligen ÄR rasister? Hånar de alla som säger så, eller är det nåt annat som ska komma efter "men..."?

Känns ju verkligen 2013 att namnge en domän efter att invandringskritiska kallas rasister. Känns som att man lagt det bakom sig.

Jag fattar verkligen inte...
Jag tror deras poäng är att så många säger att de inte är rasister men sedan tyder något annat på att de är det. Det är i alla fall en sida som fokuserar väldigt mycket på att hindra fri debatt och åsiktsbildning med lite glimt i ögat. Ypperligt farlig och vidrig.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph