Varför postar jag det här?

eisbaer skrev:
Hej, jag heter Ilmer och är 15 år. Jag vet inte vad jag ska välja för färg på mina shorts och jag vet inte heller hur man kysser en tjej. Kan inte nån på det här mc-forumet berätta hur man gör? Jag har dessutom svårt att koka potatis, hur gör man egentligen, kan ni inte posta era bästa recept. Vad ska jag köpa i julklapp till min mamma? Vilken blomjord är det mest näring i? Hur många jordnötter får det plats i en hink? Vad händer om man slickar på en kraftledning?

Snälla hjälp mig alla mc-lirare här. Schyrra?

Ärligt talat,gå och lägg dig,och återkom inte förren du fyllt 30+..

HARKE :kocko

HARKE skrev:
Ärligt talat,gå och lägg dig,och återkom inte förren du fyllt 30+..

HARKE :kocko

Ironin är likt kärleken ett svårt språk att förstå! :mattias

Varför skriver man en tråd på ett mc-forum om hur man ska bete sig på en dejt när man varken nått mc-ålder, äger en mc eller känner någon på forumet? Skulle jag gå in på viktväktarnas community och fråga hur många mums-mums jag får in i munnen? Näe.. eller jo..

mb skrev:
Så här? ;)

hej, ja hEtej ILmer å e 15 år...... *skrattar* typ jA vet inte vA ja zKa välJa FöJ Färg på mInA zhORtZ å ja Ba veT inte hELlEj huj typ MAN KyzzEr en tJEj... *ler* kaN INTe NåN typ på d häj mc-fOrumet berätta hur mAn typ gÖJ?????? ja har dEzzUtom zVåRT Att Koka typ potatiz, hUr gör man egenTLIgeN, Kan Ni inte pozta Eja BäZTa jEcePt. azzå va Zka ja köpa i JuLklApp te min MaMma? vilkEN typ blOmjord e d mezt näring i? Azzå hur mÅNga jordnÖttEr Fåj d platz i en Hink???? azzÅ va häNDeR om man zlikKaR på En typ kraFTleDninG? typ azzÅ

znÄlla hjÄLp mej alLa Mc-lIrare typ här...... *ler* zcHYrja????? *skrattar*

hahahaHAHAHAHAHAHAHA :rofl :rofl :rofl :rofl :lol :lol :hihi

eisbaer skrev:
Jag har dessutom svårt att koka potatis, hur gör man egentligen

Bäste Björn-is, här är ett par tipps från mej!

Att koka potatis är inte svårt. Tänk på att den blir allra bäst om du väljer knölar av ungefär samma storlek. Lägg dem alltid i kokande, lätt saltat vatten (1 tsk salt/liter vatten) som nätt och jämnt täcker potatisen. När du kokar färskpotatis är det gott att lägga några kvistar dill i kokvattnet. Ingen potatis mår bra av att "stormkoka" eller koka för länge, speciellt de mjöliga sorterna faller sönder då. Koktiden varierar mellan 10-25 minuter, beroende på potatisens storlek. Känn efter med en sticka om potatisen är mjuk. Häll av vattnet omedelbart när potatisen är färdigkokt. Låt den ånga av med en handduk eller lite hushållspapper under locket. Potatis smakar alltid bäst nykokt.

Jag var ju bara tvungen så eisbaer ska för stå vad du skriver :tungan

BäZte bJöJn-iz, hÄR e ett PAr typ Tippz fJån mej!!!!! *skrattar*

atT typ kOKA potatiZ e inte zvårT..... *skrattar* tÄNK på att deN BLir allRa BäZt Om du välJEr kNölaR Av uNgefÄj typ zammA zTORlEk..... *ler* typ lägg typ dom typ AllTiD typ I koKANde, lätt zaltat vatten (1 tzk ZalT/LitER vatTen) zom nätT å JämnT täkkej typ potaTizen.... *skrattar* NÄj Du kokaR fÄrzkPotatiZ E D goTt att typ läGgA nåra kvIZtaJ typ DiLL i typ kokVAtTneT. *ler* ingen potaTIz Mår brA Av att "ztOrMkoka" lr koka typ för lÄnGe, Zpeciellt Dom mjöLiga zorteRnA falLer ZönDer da..... koKtidEn varIerar MEllaN 10-25 mINUTer, bEjoENde på PotatIzEnz ztorlek.... Känn eftEr me en ztikkA om typ potaTIzEN E mjUK.. typ hÄll av typ vattnEt omEdelbarT när potatIzen typ e typ färDIGkokt.... *skrattar* lÅt den ånga av me en hAnddUk Lr litE typ huZhÅLLzPapPEj uNder lokkEt. *ler* potAtIz zmaKAr Alltid bäzt nyKoKT...

Hört att potatis blir godast om man odlar den i parketten... Nån som vet?

eisbaer skrev:
720000 Nu är frågan om jag klagade på att det postas OT-saker här eller om jag mest ville påpeka hur tragiskt det är att posta vissa saker. Jag vet inte men potatis är gott.
Ja men vafan ni läser de ju då e ju ni lika delaaktiga? Eller måste ni klicka på alla trådar?

SH är till för folk med MC-intresse.
Folk med MC-intresse har även de vardagliga problem och frågor.
På SH finns en OT-del där dessa problem och frågor ventileras.
Denna del kan man enkelt låta bli att besöka.

Jag ser inte problemet?

kaZmur skrev:
2107477 SH är till för folk med MC-intresse.
Folk med MC-intresse har även de vardagliga problem och frågor.
På SH finns en OT-del där dessa problem och frågor ventileras.
Denna del kan man enkelt låta bli att besöka.

Jag ser inte problemet?

Specielt "vi" gamla särklot som redan har diskuterat allt.
Ot-forumet är ungefär som försvarets utbildningsreserv.
Alla dom bästa på det rätta stället.

Välkommen till OT-forumet, här finns svaret på alla livets mysterier.

Ofast orkar någon svara på frågorna också.

NoicE skrev:
2108028 Specielt "vi" gamla särklot som redan har diskuterat allt.
Ot-forumet är ungefär som försvarets utbildningsreserv.
Alla dom bästa på det rätta stället.
Presajas... här har det avhandlats allt från valfett till sportglass :)

kaZmur skrev:
2108358 Presajas... här har det avhandlats allt från valfett till sportglass :)

Kärleksproblemen är icke att förglömma.
Inte heller alla tafatta raggningsförsök. :mattias

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan