Varför? Och hur tänkte han?

Well, det finns ju många som döper sina kids/husdjur etc. efter sina politiska "idoler" utan att tänka på konsekvenserna.

Det lär säkert finnas föräldrar som döper sina kids till Saddam, Fidel, Osama m.m.

Oavsett vilken politisk hållning tycker jag det är synd om barnen, men ansvaret ligger ju även på myndigheterna om de accepterar namnen eller ej. Nu vet jag inte hur det fungerar i USA men i Sverige får du ju inte döpa dig till vad som helst.

Det måste vara världens taskigaste föräldrar som döper sin son till det. Varför bytte inte Pappan sitt eget namn till Hitler istället, stackars unge

Jag har en kusin som heter Osama...:rolleyes:

Men jag antar att dem inte tänkt så mkt på konsekvenserna ett namn kan ge.
Eller så har de inte tänkt alls. :confused:

Last edited:
Hur de tänkte?
De tillhör amerikansk nazi trash - you do the math.

Precis....dom tillhör skaran av människor som beundrar en man som skickade miljotals människor i döden.

Så pass mycket beundran tydligen, att dom ville ära honom med att döpa sin ende son till samma namn. :rolleyes:

Typiskt fall av föräldraegoism....förbannade nazistfuckon!!! :mad:

Enligt dem själva är dem inte nazister. Tur ni vet bättre.

Ang namnet så tycker jag det är väldigt taskigt mot sonen. Vill dem att någon skall heta Adolf Hitler så kan gott pappan själv döpa om sig till det. Lägga det namnet på ett litet barn är bara fel.

Enligt dem själva är dem inte nazister. Tur ni vet bättre.

Ang namnet så tycker jag det är väldigt taskigt mot sonen. Vill dem att någon skall heta Adolf Hitler så kan gott pappan själv döpa om sig till det. Lägga det namnet på ett litet barn är bara fel.

Förutom att hela deras hem är fullt av tyska storrikets emblem, utsmyckningar mm.

En bra gissning är att deras åsikter rasar rakt ner som skit på deras unge...

Det var ett program om denna familj tidigare, dock en amerikansk dokumentär om just arian nation....

Deras 2 andra barn, JoyceLynn Aryan Nation Campbell blir 2 och Honszlynn Hinler Jeannie Campbell blir 1 April.

Kul namn på ungar...

Last edited:
med tanke på att amerikaner är sååå 'Ariska' :D lika roligt när folk snackar om att tyskar är arier....BULLCRAP att de är...
Om det nu finns ett värde i att vara 'arie'....

LOG rular allt och alla :yoparty :yoparty :yoparty

Last edited:
Förutom att hela deras hem är fullt av tyska storrikets emblem, utsmyckningar mm.

En bra gissning är att deras åsikter rasar rakt ner som skit på deras unge...

Det var ett program om denna familj tidigare, dock en amerikansk dokumentär om just arian nation....

Deras 2 andra barn, JoyceLynn Aryan Nation Campbell blir 2 och Honszlynn Hinler Jeannie Campbell blir 1 April.

Kul namn på ungar...

Okej, maybe I stand corrected.

Förstår dock inte varför dem då inte kan gå ut med att dem är nazister om dem är så sålda i ideologin att dem döper sin son till AH :confused:

snällt mot grabben... han lär inte få det lätt... hur fan kan ett sånt namn bli godkänt?:va finns det inte regler för vad man får döpa sina barn till?:va

Dom kanske bara har bra framförhållning. Sverige är ju på väg att bli nya Sovjet, så nazismen kanske också blir modernt igen om några år.

Visst kan man ha otur och råka döpa sitt barn till något som senare få en dålig klang, pga att en namne skämmer ut sig eller att man flyttar.
Men Adolf Hitler?

Tja, dessa amerikaner alltså... :va
Varför inte lika gärna döpa barnet till Lucifer eller Petter-Niklas isf..
Om man ändå vill provocera.. :rolleyes:

Antingen är de rånassar eller så är de helt cp-störda. Vilka jävla lallon.

Kul för ungen. :3freak

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back