2Wheeldrive
Nu kör vi!
Alla vi här på forumet vet att om man måste välja bort tjejen eller hojen så väljer man bort tjejen.
Ni andra som inte tycker det kan sluta läsa här.
*En hoj säger aldrig nej när man vill peta in 2an. ( vissa tjejer gör inte heller det men dom är få)
*En hoj ger en alltid glädje, även när dom läcker lite.
*Avgaslukten luktar definitivt godare än tjejens andedräkt på morgonen, ( på eftermiddagen med)
*En hoj har oftast en fast månadskostnad, det har inte en tjej som är shoppingsugen!
*En hoj kommer inte tillbaka efter 9 månader och säger att jag måste serva den i 18 år.
*Man stänger av ljudet på hojen när man vill.
*En hoj blir inte arg om du provkör en annan hoj
Nej det här börjar gå för långt, jag skulle kunna skriva 100 sidor om fördelarna med en hoj istället för en tjej.
Ps. Om det är nån tjej som vill ligga så är det bara att Pm:a
Ni andra som inte tycker det kan sluta läsa här.
*En hoj säger aldrig nej när man vill peta in 2an. ( vissa tjejer gör inte heller det men dom är få)
*En hoj ger en alltid glädje, även när dom läcker lite.
*Avgaslukten luktar definitivt godare än tjejens andedräkt på morgonen, ( på eftermiddagen med)
*En hoj har oftast en fast månadskostnad, det har inte en tjej som är shoppingsugen!
*En hoj kommer inte tillbaka efter 9 månader och säger att jag måste serva den i 18 år.
*Man stänger av ljudet på hojen när man vill.
*En hoj blir inte arg om du provkör en annan hoj
Nej det här börjar gå för långt, jag skulle kunna skriva 100 sidor om fördelarna med en hoj istället för en tjej.
Ps. Om det är nån tjej som vill ligga så är det bara att Pm:a