Självklart får vi tycka och tänka olika! Det är ju det som ger krydda åt livet och diskussioner.
Men att din kille skulle ventilera det med en närstående person, där detaljer lämnas ut, är väl lika hemskt, om inte hemskare? Det är ju större risk/chans att du träffar på den personen, som i värsta fall ler i mjugg.
Men jag håller med dig. Jag själv skulle inte bli överförtjust i att hängas ut på nätet, förutom då möjligtvis i väldigt generella ordalag som beskriver hur förträfflig jag är.![]()
Nej hans vänner skulle aldrig göra så. Till och med jag vet att de han säger i förtroende stannar där och lika så med mina vänner. För trots att vi har ett förhållande har vi vänner även på varsitt håll som vi kan anförtro oss åt. Och de är VIKTIGT att ha nån att anförtro sig åt, de behöver vi alla emellanåt. Nån som står där tillsammans med en även när de blåser orkan. Som stöttar och även kan vara krass och våga säga till en när man är en bitch eller beteer sig som en skitstövel. För de kan vi nog alla lyckas med ibland.
Japp...haha...jag blev inte uthängd, men jag fick ett PM om hur jäkla klok jag kunde vara ibland idag. Sånt värmer ju också!