Varför konstant 60 km/h?

seyou skrev:
Men jag menar det du skrev om 50-sträckan.

han sa att 70 gick för fort... han nämnde ingen anledning... jag sade att 70 var för fort pga dåligt väglag...

sen blir vägen sämre och det blir då 50 väg... han sade då att det gick för långsamt så han fick gasa på... jag sade då att det gick för långsamt så han fick gasa på och jag antar att du menade att pga att väglaget var dåligt så skulle han köra långsammare då... men vägen kanske tillät 60...?

RF_Racing skrev:
han sa att 70 gick för fort... han nämnde ingen anledning... jag sade att 70 var för fort pga dåligt väglag...

sen blir vägen sämre och det blir då 50 väg... han sade då att det gick för långsamt så han fick gasa på... jag sade då att det gick för långsamt så han fick gasa på och jag antar att du menade att pga att väglaget var dåligt så skulle han köra långsammare då... men vägen kanske tillät 60...?

Första: Rätt

Andra: Fel

Vad jag kan läsa så nämner han inget om väglaget, varken en försämring eller förbättring. Han menar ( Om jag har förstått det rätt) att dom kör för fort på 50 väg för att det går för sakta med 50, men nämner inget om försämrade omständigheter.

Du däremot menar att när det är dåligt väglag så kör dom över den tillåtna hastigheten för att det går för långsamt, vilket borde vara ganska så jättedumt.

seyou skrev:

Vad jag kan läsa så nämner han inget om väglaget, varken en försämring eller förbättring. Han menar ( Om jag har förstått det rätt) att dom kör för fort på 50 väg för att det går för sakta med 50, men nämner inget om försämrade omständigheter.

Du däremot menar att när det är dåligt väglag så kör dom över den tillåtna hastigheten för att det går för långsamt, vilket borde vara ganska så jättedumt.

FEL, jag sade att det var för dåligt väglag för att köra i 70...

Igår råkade jag ut för det gamla fenomenet livsfarlig pensionärsjävel som inte borde ha körkort. 50 på 110 väg för helvetet. När det är vinter och snö. Tur att jag har abs.

att ni bara orkar...

nu ska ja käka polly å dricka cola.. å ge mig ut på vägen å köra i 60kmh på 90vägarna

Det finns verkligen inget mer irriterande än idioter som kör för sakta på vägarna!! ok att man håller det som står på skylten och glömmer momsen men dra för i h-te inte av momsen i alla fall!! :fatta!

Han kanske tänkte att medelvärdet av 50 och 70 blir 60 så då håller jag 60 hela tiden istället :3freak

MOBILTELEFONPRATARE...... :rolleyes: en sån kanske som var ute å lekte bilist ??

eller....
Alla vet väl att det är farligt att köra fordon när det är vinter, det kan ju vara halt..... :rolleyes:

seyou skrev:

Det är ingen mening att försöka få RF_Racing att fatta. Det är som att prata med en vägg :huvet :huvet .

Dee_cati skrev:
Öhhhh, om du har en sträcka på 1000 meter där hastigheten ändras efter 500meter från 70 till 50 MEN du fortfarande håller 60 så borde det ta lika lång tid.
Fel. Det går fortare om man håller 60km/h hela sträckan än om man håller 50km/h halva sträckan och 70km/h andra halvan. :pannkyss

Det där är så jävla typiskt folk som håller en jämn hastighet överallt. Troligtvis har dom aldrig sett nån av skyltarna dom passerat! En annan typisk sak för såna är att dom blir förbannade och blinkar med helljuset när man väl lyckats köra om!

RF_Racing skrev:
I detta fallet så betyder dem samma sak!?

Name same said Blain, not to blame the one with the unsaid name. Same? Butt not from Lappland.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage