Varför kan vissa inte lämna andras grejer ifred???

Ålänningen

Carpe Diem
Gick med
27 May 2006
Hoj
Honda CBR 600 F
Natten till söndagen fick någon för sig att knuffa omkull min hoj som stod parkerad utanför hyreshuset jag bor i. Den föll rätt på en stor sten med resultat att bakkåpan sprack och främre blinkersen gick av. Förstår mig inte på folk som måste ställa till jävelskap för andra :mad: .

honda.jpg

Hondan är från -98. Blir väl svårt att fixa dekalerna när man byter kåpan. Någon som har erfarenhet med detta?

//Micke

Ålänningen skrev:
2314868 Natten till söndagen fick någon för sig att knuffa omkull min hoj som stod parkerad utanför hyreshuset jag bor i. Den föll rätt på en stor sten med resultat att bakkåpan sprack och främre blinkersen gick av. Förstår mig inte på folk som måste ställa till jävelskap för andra :mad: .
Hondan är från -98. Blir väl svårt att fixa dekalerna när man byter kåpan. Någon som har erfarenhet med detta?

//Micke

Trist!
Beror på vad du menar med att "fixa" dekalerna, att ordna fram nya ska nog inte vara något problem, finns flera här på forumet som kan göra sådana åt dig, bla. Mattias, sen att sätta dit dom är inte svårt heller.

Vill ju gärna ha likadana dekaler. Vill se konstigt ut om man bara har en svart kåpa där. Som du ser på bilden vill den främre dekalen bli "bruten" då man byter kåpan. Skulle vara fint om det fanns möjlighet att skaffa fram likadana som orginalet.

//Micke

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back