Äh, jag tycker att det är en bra bild. Den visar för skeptiker att det går att svänga även med en BMW.sweborn skrev:2316497Den där bilden visar en hoj få personer vill sitta på även om de fick den gratis.
Hojen borde helt klart gå att sälja till någon återfallsknutte. Nackdelen är väl att de som sagt nog har semester nu.
