BTB
Ny medlem
Man vill alltid ha mer, men jag förstår din tanke om att bara för att man har pengar, så betyder det inte automatiskt att man ska lägga ut det, och jag håller med. Testkörde SuperDuken som är min drömhoj för ett par veckor sedan, den fick min R1 -00 att kännas som skit(tyvärr). Men jag har fortfarande skoj på min hoj, trots att man efter bara några minuter innan suttit på en överlägsen hoj i allt förutom kanske motorn, och det är ju det som räknas egentligen. Att man dessutom vet att man har skoj på något som kostar mindre, gör ju smilet bara ännu bredareJag bestämde mig för att behålla R1:an, och göra den mer personlig istället. Har beställt kraschkåpor till den, och ska testa på att lacka för första gången i mitt liv, bygga en egen undertaill och en massa andra grejer som får den att sticka ut
Behåll du din, för jag har en aning om att din beslutsångest inte kommer att försvinna om du köper en 07![]()
PS, de tidigare modellerna av R1 98-01 är fortfarande snyggast, speciellt den röd vita![]()
Har också varit och kollat på en SuperDuke, trodde inte den skulle få min R1:a att kännas som skit. Har i.o.f.s inte provat en. R1-01 är i mina ögon en suverän hoj men efter ett tag saknar man lite bättre bromsar och några hk till i motorn. Har 132 på bakhjulet men hade inte mått illa med 30 hk till eller något liknande. Det som är lite kul med dessa litershojar är att man kan få en kick utan att vägen ens svänger. Efter ett tag blir man dock lite avtrubbad men då är det bara att låta den vila en vecka (om man kan).
Det stora problemet med dessa hojar är att det saknas lokala banor som man kan dra ut på en runda efter man lagt barnen. Hade varit perfekt att kunna ta sig en banrunda varje kväll innan läggdags. Det borde vara varje persons rättighet

/D.